  • 1. Data: 2008-01-11 18:03:34
    Temat: Od 19.01 zmiana w logowaniu do Citi dla posiadaczy KK
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    Szczegóły na stronie www Citibanku.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy
    PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

  • 2. Data: 2008-01-11 18:30:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.
    >
    > Szczegóły na stronie www Citibanku.

    Może jestem ślepy ale nic nie widzę.

    KJ

  • 3. Data: 2008-01-11 18:37:12
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Może jestem ślepy ale nic nie widzę.

    Dopiero jak klikniesz na logowanie do starego systemu.
    Kurde muszę zamówić nowy pin do karty ;-/ Ciekawe ile koperta będzie szła...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2008-01-11 18:37:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.
    >
    > Szczegóły na stronie www Citibanku.

    Taaak. Czy komuś kto ma tylko kartę, udało się przejść procedurę
    rejestracji?

    KJ

  • 5. Data: 2008-01-11 18:45:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Taaak. Czy komuś kto ma tylko kartę, udało się przejść procedurę
    > rejestracji?

    Rejestracja ma dzialac od 19 stycznia...

    MJ

  • 6. Data: 2008-01-11 18:45:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Taaak. Czy komuś kto ma tylko kartę, udało się przejść procedurę
    > rejestracji?

    Już widzę, że rejestracja dla KK jest od 19 a nie "do" 19 :)

    KJ

  • 7. Data: 2008-01-11 19:48:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> wrote in message

    > Kurde muszę zamówić nowy pin do karty ;-/ Ciekawe ile koperta będzie
    > szła...

    Mysle, ze ruski miesiac ;). PIN sam sobie definiujesz przez citiphone.

    MK

  • 8. Data: 2008-01-11 20:09:51
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK pisze:
    > "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> wrote in message

    > Mysle, ze ruski miesiac ;). PIN sam sobie definiujesz przez citiphone.

    A PIN do citiphone ;-P ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 9. Data: 2008-01-11 20:14:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Sty, 18:45, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Już widzę, że rejestracja dla KK jest od 19 a nie "do" 19 :)

    trzeba szybko zalozyc to darmowe konto oszczednosciowe, zeby z niego
    sie logowac

  • 10. Data: 2008-01-13 01:36:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marcin Lubojański wrote:

    > A PIN do citiphone ;-P ?

    Też przez citiphone. Autoryzacja białkowa.

    p. m.