  • 51. Data: 2008-01-18 18:39:55
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos pisze:[...]

    > Nie calkiem tak mialo byc ale tak jakos wyszlo. Tylko Mille chcialbym
    > jeszcze potestowac AmEx'a ale podobno platny nawet w pierwszy roku.

    Wg TOiP niekoniecznie, ale może mnie ktoś poprawi.
    http://www.millenet.pl/images/PL/CennikPOL07_11_01_1
    675504.pdf?_requestid=259946
    "
    1) W przypadku kart wydanych w okresie promocji opłata roczna za obsługę
    karty w pierwszym roku będzie zwracana na rachunek karty pod warunkiem
    aktywacji karty w przeciągu 3 miesięcy od daty wydania karty (promocja
    ta trwa do 31.03.2008 - tj. do tego terminu karta musi być wydana).
    Promocja nie dotyczy karty Millennium Visa Platinum"

    Dla mille ameksa wyłączenia nie ma. (Swoją drogą to jakaś nieustająca
    promocja jest)

    KJ

  • 52. Data: 2008-01-18 18:57:39
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 18 Jan 2008 19:39:55 +0100, Kamil Jońca wrote:

    > Dla mille ameksa wyłączenia nie ma. (Swoją drogą to jakaś nieustająca
    > promocja jest)

    Brałem ameksa rok temu w ramach tejże promocji i była za darmo w pierwszym
    roku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 53. Data: 2008-01-18 19:36:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > Brałem ameksa rok temu w ramach tejże promocji i była za darmo w pierwszym
    > roku.

    Wlasnie moj rok konczy sie w kwietniu, chyba trzeba zadac pytanie o
    mozliwosc predluzenia karty bez oplaty. Jak rezygnowalem z Greena to cos o
    tym przebakiwali. Ciekawe czy latwo w przypadku zoltej.

    MK

  • 54. Data: 2008-01-18 19:43:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MK pisze:
    [...]

    > Wlasnie moj rok konczy sie w kwietniu, chyba trzeba zadac pytanie o
    > mozliwosc predluzenia karty bez oplaty. Jak rezygnowalem z Greena to cos
    > o tym przebakiwali. Ciekawe czy latwo w przypadku zoltej.

    Spróbuj zrezygnować ;)

    KJ

  • 55. Data: 2008-01-18 19:47:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > Promocja nie dotyczy karty Millennium Visa Platinum"
    >
    > Dla mille ameksa wyłączenia nie ma. (Swoją drogą to jakaś nieustająca

    Hmm... W takim razie niebawem ide zamieniac MC na AmeXa :)

    --
    Mithos

  • 56. Data: 2008-01-19 01:17:01
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Kamil Jońca" fmqrq2$m8h$...@a...kjonca

    > 1) W przypadku kart wydanych w okresie promocji opłata roczna za obsługę
    > karty w pierwszym roku będzie zwracana na rachunek karty pod warunkiem

    Ale kiedy będzie zwracana?

    > aktywacji karty w przeciągu 3 miesięcy od daty wydania karty (promocja
    > ta trwa do 31.03.2008 - tj. do tego terminu karta musi być wydana).
    > Promocja nie dotyczy karty Millennium Visa Platinum"

    Klient ma 3 miesiące i jest to napisane wyraźnie.
    Ile ma bank?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 57. Data: 2008-01-19 08:43:26
    Od: "mar" <y...@g...pl>

    już kiedyś pisałem o tym, że z millennium ostatnio się coś niesłychanego
    porobiło. złożyłem rezygnację z dwóch kart (AmEX i MC) w zeszłym roku a dziś
    mam je obie w wersji gold bezpłatnie z góry na dwa lata. miesięczny obrót nimi
    to średnio 500-1000 PLN w sumie na obu.

  • 58. Data: 2008-01-19 08:55:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Ale kiedy będzie zwracana?

    Ja mialem w tej promocji juz dwie karty Millenium i oplaty po prostu nie
    pobierano.

    > Ile ma bank?

    Na co ?

    --
    Mithos

  • 59. Data: 2008-01-19 10:42:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message

    > Ale kiedy będzie zwracana?

    Raczej w ogole nie naliczaja. Prosza po prostu zeby przy wyjsciu z oddzialu
    aktywowac karte w bankomacie. Prawdopodobnie oplate naliczyliby dopiero po 3
    miesiacach.

    MK

  • 60. Data: 2008-01-19 10:44:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Spróbuj zrezygnować ;)

    Sprobuje po prostu napisac maila, ze prosze o zawieszenie oplaty, a jesli
    nie to o zamkniecie karty :).

    MK