  • 11. Data: 2019-04-26 15:05:14
    Temat: Re: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-04-26 o 13:26, J.F. pisze:

    > I nie pokazuja nigdzie oryginalu odbiorcy ?

    Nie udało mi się znaleźć. Odkryłem ten problem niedawno - mam zamiar im
    to napisać, ale jeszcze się nie zebrałem.
    Powoli zaczynam mieć dość ciągłego 'naprawiania Świata'?
    Przecież to są takie rzeczy, że to powinni sami zauważyć, już nie mówiąc
    o tym, że ktoś myślący w ogóle nie powinien takiego błędu zrobić.
    Kiedyś jak napisany program przekazywało się do ośrodka do uruchomienia
    i za 3 dni dostawało się wynik to trzeba było pisać bez błędów. Mi się
    udało - każdy z chyba 3 (krótkich) programów (wtedy Algol) na zaliczenie
    poszedł za pierwszym razem, ale inni mieli mniej szczęścia. Jak sobie
    przypomnę te kolejki, zapisy do maszyn do perforowania kart to robi się
    ciepło na sercu - młodość :)
    P.G.

  • 12. Data: 2019-04-26 15:36:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 15:05:10 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Nie udało mi się znaleźć. Odkryłem ten problem niedawno - mam zamiar im
    > to napisać, ale jeszcze się nie zebrałem.
    > Powoli zaczynam mieć dość ciągłego 'naprawiania Świata'?

    Akurat IMO w Twoim banku (jaki to, citek?) jest to zrobione dobrze.
    W moim jest źle i już na to leci reklamacja.

  • 13. Data: 2019-04-26 15:46:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

> [...]
    >szczęścia. Jak sobie przypomnę te kolejki, zapisy do maszyn do
    >perforowania kart to robi się ciepło na sercu - młodość :)

    Mlodosc, mlodosc, ale to akurat wcale przyjemne nie bylo.

    No i mam nadzieje, ze teraz, przynajmniej w bankach, program trzeba
    oddac do osrodka testowania i wynik bedzie za tydzien, albo dwa :-)

    Ale to co piszesz, to akurat wyglada na "błąd" specyfikacji ...

    J.

  • 14. Data: 2019-04-26 17:23:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-04-26 o 15:46, J.F. pisze:

    > Ale to co piszesz, to akurat wyglada na "błąd" specyfikacji ...

    Nie jestem programistą - nie rozróżniam. Jak coś piszę to sam sobie
    robię 'specyfikację' i program więc jak jest byk to nie wnikam w której
    części. Poza tym moja specyfikacja zmienia się wraz z pisaniem :)
    P.G.

  • 15. Data: 2019-04-26 17:26:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Akurat IMO w Twoim banku (jaki to, citek?) jest to zrobione dobrze.

    Ja uważam, że źle - nie mogę sprawdzić czy przychodzący przelew
    przyszedł do mnie, czy do żony.
    Nie widzę uzasadnienia na taką niemożność.

    > W moim jest źle i już na to leci reklamacja.

    Pod pojęciem reklamacja rozumiem oczekiwania jakiejś rekompensaty.
    Dobrze rozumiem, że na coś zwróciłem uwagę, a Ty to spieniężysz :)
    P.G.

  • 16. Data: 2019-04-26 17:55:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 17:26:41 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Ja uważam, że źle - nie mogę sprawdzić czy przychodzący przelew
    > przyszedł do mnie, czy do żony.
    > Nie widzę uzasadnienia na taką niemożność.

    Ale po co Ci taka możność?
    Przelew przyszedł na konto wspólne, do majątku wspólnego.
    I bardzo dobrze, że można sobie wydrukować potwierdzenie takie, że to Twój dochód,
    jak i takie, że to dochód żony.
    Na tym polega wspólność majątkowa.
    Np. ja mam całe nasze mieszkanie (1/1), żona też ma całe (1/1) - ale razem też mamy
    jedno, a nie dwa.

    > Pod pojęciem reklamacja rozumiem oczekiwania jakiejś rekompensaty.
    > Dobrze rozumiem, że na coś zwróciłem uwagę, a Ty to spieniężysz :)

    Zwróciłeś na coś innego - w tym samym temacie, ale u mnie jest błąd, a u Ciebie
    dobrze (choć chciałbyś co innego ;)
    Reklamacja w sensie, że nie mogą olać - choć pewnie odpiszą, że "jest taki błąd i coś
    może z nim zrobimy". I nawet długopisu od czasu przemiany w czerwonego kupala nie
    dają :(

    Krokodyl też się nie dał nabrać na wyłudzenie 1k odszkodowania, twardo zgrywają głupa
    - a mi się już nie chce do nich pisać...

  • 17. Data: 2019-04-26 19:06:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Ale po co Ci taka możność?
    > Przelew przyszedł na konto wspólne, do majątku wspólnego.
    Dopuszczasz myśl, że współwłaścicielami konta mogą nie być małżonkowie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 18. Data: 2019-04-26 19:14:55
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-26, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Przy okazji sprawdziłem - i w santanderze, odkąd zrobili sobie debilny
    > nowy widok historii (debilny, bo podobnie, jak w mBąku, "zabrakło im
    > miejsca" żeby pokazać od razu saldo po operacji, trzeba "rozwijać")

    To przypadkiem nie zmieniaj też banku na Alior ;-)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 19. Data: 2019-04-26 19:16:18
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-26, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > poszedł za pierwszym razem, ale inni mieli mniej szczęścia. Jak sobie
    > przypomnę te kolejki, zapisy do maszyn do perforowania kart to robi się
    > ciepło na sercu - młodość :)

    I tylko co potrafiły programy kiedyś, a co potrafią teraz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 20. Data: 2019-04-26 19:29:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]
    >robię 'specyfikację' i program więc jak jest byk to nie wnikam w
    >której części. Poza tym moja specyfikacja zmienia się wraz z pisaniem

    A tu jest pewnie pisane na zamowienie, wiec teoretycznie bank mowi
    czego chce,
    a programisci wykonawcy realizuja zgodnie z życzeniem ...