    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
    Date: Fri, 26 Apr 2019 15:05:14 +0200

    W dniu 2019-04-26 o 13:26, J.F. pisze:

    > I nie pokazuja nigdzie oryginalu odbiorcy ?

    Nie udało mi się znaleźć. Odkryłem ten problem niedawno - mam zamiar im
    to napisać, ale jeszcze się nie zebrałem.
    Powoli zaczynam mieć dość ciągłego 'naprawiania Świata'?
    Przecież to są takie rzeczy, że to powinni sami zauważyć, już nie mówiąc
    o tym, że ktoś myślący w ogóle nie powinien takiego błędu zrobić.
    Kiedyś jak napisany program przekazywało się do ośrodka do uruchomienia
    i za 3 dni dostawało się wynik to trzeba było pisać bez błędów. Mi się
    udało - każdy z chyba 3 (krótkich) programów (wtedy Algol) na zaliczenie
    poszedł za pierwszym razem, ale inni mieli mniej szczęścia. Jak sobie
    przypomnę te kolejki, zapisy do maszyn do perforowania kart to robi się
    ciepło na sercu - młodość :)
    P.G.