  • 1. Data: 2019-04-26 13:33:08
    Temat: [OT] Kto nam odda nasze 100 milionów??
    Od: ń <k...@t...sie>

    'Azerbaijan GP practice cancelled after manhole cover incident':
    www.bbc.com/sport/formula1/48065053
    Powołałbym komisję do zbadania długich rąk towariszcza P. ;-))

  • 2. Data: 2019-04-26 20:47:21
    Temat: Re: [OT] Kto nam odda nasze 100 milionów??
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 06:33:10 UTC-5 użytkownik ń napisał:
    > 'Azerbaijan GP practice cancelled after manhole cover incident':
    > www.bbc.com/sport/formula1/48065053
    > Powołałbym komisję do zbadania długich rąk towariszcza P. ;-))

    Fun fact.
    Te 100mln to dzis 1000pln.
    Czyli walesa nie dal a pis daje srednio co dwa miesiace.

    Nawet nowsza wersja 300milionow jest dystrybuowana przez pis co pol roku (pi*oko
    srednio).

  • 3. Data: 2019-04-26 20:55:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-26 o 20:47, s...@g...com pisze:

    > Fun fact.
    > Te 100mln to dzis 1000pln.

    10 tysięcy.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2019-04-27 00:01:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 20:55:08 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > 10 tysięcy.

    10 tys ... zadluzenie kraju na glowe obywatela jest juz wieksze, ale z
    uwzglednieniem inflacji ... czy nie podobne ?

    No i mamy dylemat - nie dal, tylko zabral, czy wlasnie dal - bo
    przeciez rzad pozyczyl, zeby dac obywatelom :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-04-27 00:33:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Apr 2019 20:55:08 +0200, w <q9vk6e$qn0$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > 10 tysięcy.

    Bardziej wzruszyło mnie to "PiS daje".
    Biedronka też mi dała dzisiaj mnóstwo towaru :))

  • 6. Data: 2019-04-28 11:36:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-27 o 00:33, r...@k...pl pisze:

    > Bardziej wzruszyło mnie to "PiS daje".
    > Biedronka też mi dała dzisiaj mnóstwo towaru :))

    Biedronce musiałeś zapłacić. PiSowi nie, bo to, co płacisz w podatkach
    płaciłeś i wcześniej, ponadto podatek jest świadczeniem
    nieekwiwalentnym, więc nie ma podstawy do tego, aby za zapłacony podatek
    czegoś żądać.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-04-29 02:19:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Apr 2019 11:36:07 +0200, w <qa3s6a$6jk$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz

    > Biedronce musiałeś zapłacić.

    Niekoniecznie. Wystarczą szybkie nogi ;)

    > PiSowi nie, bo to, co płacisz w podatkach
    > płaciłeś i wcześniej,

    Wcześniej to 50zł/mies. z moich podatków szło na coś innego, teraz idzie na
    500+.
    A nie -- czekaj. Biorąc po uwagę, że ceny benzyny w D i PL są już takie same,
    to teraz z benzyny idzie na 500+. I coś wydaje mi się, że więcej będzie niż
    50zł. No cóż, "te nagrody im się należały...".

    > ponadto podatek jest świadczeniem
    > nieekwiwalentnym, więc nie ma podstawy do tego, aby za zapłacony podatek
    > czegoś żądać.

    A to chuje ci rodzice co domagali się zakończenia strajku nauczycieli, bo
    "płacą podatki, a tym nie chce się tyrać".

  • 8. Data: 2019-04-29 08:01:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Efektem wielu programów PiS jest inflacja. Akurat mleko tanieje,
    > ale ogólnie ceny w Polsce rosną...

    > Ale wcześniej płacił mniej, bo podatki w RP stale rosną...

    Możliwe. Niemniej zawsze mogły by rosnąć bez zwrotów socjalnych, tak jak
    to było przez ostatnie 30 lat.

    > Car tak chce? W zamian za podatki państwo to i owo musi
    > zaoferować, choćby: policję, wojsko, sądy, administrację
    > państwową...

    Nie musi. To, że oferuje, wynika tylko z tego, że:
    - dba o swoje bezpieczeństwo (policja)
    - dba o to, aby były wykonywane państwowe prawa (policja)
    - dba o to, aby jak najdłużej rządzić (daje na resztę tyle, aby wygrać
    kolejne wybory).

    Nie ma żadnego sposobu prawnego, aby zmusić państwo to zrobienia czegoś,
    czego zrobić nie chce, tylko z tego powodu, że się płaci podatki.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-04-29 08:10:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 08:01, Liwiusz pisze:
    > Możliwe. Niemniej zawsze mogły by rosnąć bez zwrotów socjalnych, tak jak
    > to było przez ostatnie 30 lat.

    Człowiek jest tylko człowiekiem i w końcu by się wku... i zrobił rewolucję
    A tak mamy tylko PiS :-)

  • 10. Data: 2019-04-29 08:34:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-29 o 08:10, z pisze:

    > Człowiek jest tylko człowiekiem i w końcu by się wku... i zrobił rewolucję
    > A tak mamy tylko PiS :-)

    Do rewolucji potrzeba prawdziwego kryzysu. A obecnie żyjemy względnie
    bogato, w dodatku byliśmy urabiani propagandą w typie Gazety Wyborczej,
    że naszym celem powinno być służenie starszym w wierze i kajanie się na
    nasze grzechy ("ukryte demony nacjonalizmu" itp.).

    --
    Liwiusz