  • 1. Data: 2019-04-21 23:03:35
    Temat: Lokata zawrotna.
    Od: miroski <m...@g...com>

    Po świętach kończy mi się lokata zawrotna 3.5% w IB. Czy mogę liczyć na kolejną? Z
    jakim procentem? Spodziewam się również telefonu w tej sprawie. Dzwonili ale akurat
    nie mogłem rozmawiać. Co mogą zaproponować? Przyjąć ofertę czy "własna" zawrotna
    będzie lepsza?

  • 2. Data: 2019-04-22 00:24:58
    Temat: Re: Lokata zawrotna.
    Od: p...@g...com

    Den söndag 21 april 2019 kl. 23:03:37 UTC+2 skrev miroski:
> [...]
    nie mogłem rozmawiać. Co mogą zaproponować? Przyjąć ofertę czy "własna" zawrotna

    Jeszcze wczoraj zakladalem tez na 3,5%.

  • 3. Data: 2019-04-22 19:56:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 15:24:58 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):
> [...]
    nie mogłem rozmawiać. Co mogą zaproponować? Przyjąć ofertę czy "własna" zawrotna

    strasza, strasza, a zawrotna ciagle jest.

    Jaki bank/kwota, ze 3.5% ?

    J.

  • 4. Data: 2019-04-23 09:21:26
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 23:03, miroski pisze:
> [...]
    nie mogłem rozmawiać. Co mogą zaproponować? Przyjąć ofertę czy "własna" zawrotna

    Oferta zawrotnej w idea zależy od banku do którego wylewasz i od kwoty
    przelewu.
    Najwyższe propozycje są przy wylewaniu do getin. Im więcej tym lepiej.
    Na więcej niż 3,5% nie licz.

    pzdr
    Zyga

  • 5. Data: 2019-04-23 09:40:17
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    W dniu 2019-04-22 o 00:24, p...@g...com pisze:
> [...]
    nie mogłem rozmawiać. Co mogą zaproponować? Przyjąć ofertę czy "własna" zawrotna

    hm. Próbowałeś przelewać do Getin Banku?. Co za absurdalne warunki. Ten sam
    właściciel!
    Ja przed wieloma laty miałem getinonline, ale teraz już nie działa.
    Przelanie do innych banków - już niższy %. O co w tym chodzi?.

    --
    Boguś

  • 6. Data: 2019-04-23 11:33:07
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Właśnie pojawiła się lokata wiosenna w idea na 3,5% z możliwością
    zerwania bez utraty odsetek. 3 miesiące do miliona.

    Zyga

  • 7. Data: 2019-04-23 11:33:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2019 09:40:43 UTC+2 użytkownik Boguś napisał:

> [...]
    > Ja przed wieloma laty miałem getinonline, ale teraz już nie działa.
    > Przelanie do innych banków - już niższy %. O co w tym chodzi?.

    Logik antyabsurdowy się znalazł.
    Absurdalne jest kombinowanie, a nie korzystanie.
    Załóż sobie getout, jest za darmo - zresztą w Q3 i tak będzie połączenie, więc jak
    wcześniej idei nie zlikwidujesz to i tak w getoucie się znajdziesz.
    Albo nawet nie potrzeba zakładać - średnio inteligentny matoł poradzi sobie z
    wygenerowaniem numeru rachunku, który wygląda jakby był z getoutu. Jak się zawrotna
    nie pojawi, to po prostu nie potwierdzasz.

  • 8. Data: 2019-04-23 12:36:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zyga" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >kwoty przelewu.
    >Najwyższe propozycje są przy wylewaniu do getin. Im więcej tym

    Powariowali :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-04-23 17:43:02
    Od: p...@g...com

    Dzis weszla wiosenna na 3,5% 3 mies. do 1 mln dla wszystkich - nie tylko dla
    przelewajacych + mozliwosc zerwania bez utraty odsetek/.

  • 10. Data: 2019-04-23 23:05:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2019 08:43:02 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > Dzis weszla wiosenna na 3,5% 3 mies. do 1 mln dla wszystkich - nie tylko dla
    przelewajacych + mozliwosc zerwania bez utraty odsetek/.

    No wlasnie.
    Widac balansuja na krawedzi :-)

    J.