  • 1. Data: 2019-04-20 22:43:37
    Temat: Optimalne oprocentowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy Optima zupełnie skończyła się?
    Mam na WWW: Smart, Celowy i Główny -- 0,7%.
    Czy jest jakiś myk na wyższe procenty?
    (zdecydowana większość Optimalnych wnętrzy
    jest nowiuteńka) [wyjęta wprost z bankomatu?]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-04-20 23:43:27
    Temat: Re: Optimalne oprocentowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 22:43:37 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > Czy Optima zupełnie skończyła się?

    Chwilowo ... tylko chwila juz cos dlugo trwa ...

    > Mam na WWW: Smart, Celowy i Główny -- 0,7%.

    I jeszcze to "specjalisci o zyskow - dobry wybor".
    Epoki im sie pomylily :-)

    "Nie znalazłeś produktu dla siebie?
    Skontaktuj się z ekspertem "

    J.

  • 3. Data: 2019-04-21 00:06:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 26d1vlu66so1$....@4...net

    > "Nie znalazłeś produktu dla siebie?
    > Skontaktuj się z ekspertem "

    Napisałem Reklamację:

    Zakładając dziś konto oszczędnościowe, miałem nadzieję
    (zgodnie z Waszymi informacjami) na 1.5%, tymczasem
    widzę jedynie 0.7% -- czy mogą Państwo wyjaśnić
    powstałą rozbieżność? Co gorsza -- przelewając do
    Was wczoraj pieniądze, miałem nadzieję na 1.7%, ale
    widzę jedynie 0.7% -- tez proszę Państwa o wyjaśnienie.

    LC

    Dla mnie Optima to takie niemal zero, lecz w pełni a vista,
    gdzie trzymam jedynie podręczne drobiazgi. Teraz dałem złapać
    się na kresy Promocji Millennijnej i nie zdążyłem stosownie
    zagospodarować tym, co miałem w Millennium...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-04-24 00:59:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q9g56s$5hk$...@n...news.atman.pl

    Pieniądze zgniły, wyczuł to wielki kot, przywędrował
    i zaczaił się... IMO zeżre ten zgniły szmal...

> [...]

    > Was wczoraj pieniądze, miałem nadzieję na 1.7%, ale
    > widzę jedynie 0.7% -- tez proszę Państwa o wyjaśnienie.

    Dzień dobry,

    informuję, że oprocentowanie rachunku SMART wynosi 0,7% w skali roku.

    Na Rachunku Głównym oraz Rachunku Celowym obowiązuje oprocentowanie 1,5%
    w skali roku dla kwoty do 10 000 PLN oraz 0,7% w skali roku dla kwoty
    powyżej 10 000 PLN.

    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu.

    Pozdrawiam,
    Agnieszka Nowak
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Po co zatem piszą o 1.7% przed otrzymaniem szmalu? Gdybym wiedział
    o tym limicie 10kpln dla Głównego -- założyłbym dwa Celowe...

    IMO zostawię kilka stówek (może tałzena) w Optimalnym Chlewie a resztę
    wyślę Pomarańczowemu Kotu na pożarcie... Chyba lepiej bym uczynił,
    gdybym wszystko (lub prawie wszystko) powierzył LCz -- Getinowi
    i Idei... Teraz jednak, gdy już Lew ryczy radośnie -- chyba mu
    poleję tę ćwiartkę...

    [trochę zbyt radośnie -- dostałem naklejki tak radosne, że aż strach...
    poza naklejkami i pustą informacją kurier nie przywiózł niczego...
    po co ten kurier? tylko po to, by obejrzeć z bliska mój dowód
    osobisty? chciał przekonać się, jak wygląda zdjęcie strzelone
    Asusem? -- ach, ta ciekawość... strzeliłbym lustrzanką z dwiema
    lampami, ale mam za krótkie ręce na lustrzane selfie...]

    Co teraz nadaje się na przechowalnię niepotrzebnego szmalu?
    Najlepiej, by dawało nie tylko %%, ale tez wisienki lub orzeszki...

    --