  • 1. Data: 2004-11-03 09:46:59
    Temat: CO sie dzieje z Citi Online??
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    JAk w temacie - od dwoch dni albo nie mam dostepu do serwisu online.
    Chcialem sprawdzic operaje na karcie kredytowej i wczoraj moglem sie
    zalogowac ale nie dzialalo sprawdzanie, a dzis juz nawet zalogowac sie nie
    da... Ktos cos wie?

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-11-03 10:05:01
    Temat: Re: CO sie dzieje z Citi Online??
    Od: Zbigniew Zawada <z...@f...pl>

    Herman napisał(a):
> [...]
    > Chcialem sprawdzic operaje na karcie kredytowej i wczoraj moglem sie
    > zalogowac ale nie dzialalo sprawdzanie, a dzis juz nawet zalogowac sie nie

    W tej chwili wszedłem bez problemu, chociaż trochę wolno wszystko
    chodzi. Na wszelki wypadek spróbuj wyczyścić wszystkie ciastka, albo
    przynajmniej te z Citi, i wprowadzić dane jeszcze raz do systemu. Już
    kilka razy mi to pomogło, jak nie mogłem się dostawać do konta. Chyba
    przy wylogowywaniu coś się czasem chrani i potem nie można się ponownie
    zalogować. To jest oczywiście tylko moje przypuszczenie, ale skoro kilka
    razy już mi się to zdarzyło, a sam w systemie ani w IE nic nie
    grzebałem, to jak to inaczej wytłumaczyć?

    Pozdrawiam

    Zbigniew Zawada

  • 3. Data: 2004-11-03 13:27:32
    Od: "pawel" <p...@b...pl>

    Potwierdzam leżenie i kwiczenie CitiOnline. Próbuję od rana. Dostaję
    komunikat, że jest za dużo sesji albo nic mi się nie otwiera.
    Ciekawe czy coś napiszą??
    pzdr
    Pawel

  • 4. Data: 2004-11-03 17:05:05
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    Owszem lezalo i kwiczalo... Pan z infolini goraco przepraszal ale nic nie
    mogl zdzialac oprocz obslugi przez telefon - przyznal ze wina lezy po ich
    winie i informatycy walcza z problemem

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2004-11-03 18:31:22
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Herman" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Owszem lezalo i kwiczalo... Pan z infolini goraco przepraszal ale nic nie
    > mogl zdzialac oprocz obslugi przez telefon - przyznal ze wina lezy po ich
    > winie i informatycy walcza z problemem

    W ramach przeprosin mogliby zmienić cały interfejs online, bo ten który
    jest, wkrótce stanie się atrakcją archeologiczną.

    T.