  • 1. Data: 2004-11-03 07:29:05
    Temat: Skarbiec tworzy fundusz parasolowy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SKARBIEC tworzy fundusz parasolowy
    (umbrella fund). Będzie to fundusz typu white label przygotowywany na
    zlecenie Fortis Securities - spółki będącej własnością Fortis Banku.
    http://fundusze.prnews.pl/index.php/display,7213

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-03 09:50:00
    Temat: Re: Skarbiec tworzy fundusz parasolowy
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 3 Nov 2004 08:29:05 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >(umbrella fund). Będzie to fundusz typu white label przygotowywany na
    >zlecenie Fortis Securities - spółki będącej własnością Fortis Banku.

    A można po polsku ? Co z ustawą o ochronie języka polskiego ? :))

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2004-11-03 10:20:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote:
    > A można po polsku ? Co z ustawą o ochronie języka polskiego ? :))

    No jest przeciez: "tworzy fundusz parasolowy (umbrella fund)", a co do
    white label - to ja nie znam polskiego odpowiednnika? A ty? :)

  • 4. Data: 2004-11-03 11:15:29
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > No jest przeciez: "tworzy fundusz parasolowy (umbrella fund)", a co do
    > white label - to ja nie znam polskiego odpowiednnika? A ty? :)

    Biała naklejka, to mi przyszło pierwsze na myśl ;-))

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2004-11-03 11:53:58
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 3 Nov 2004 11:20:54 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >No jest przeciez: "tworzy fundusz parasolowy (umbrella fund)", a co do
    >white label - to ja nie znam polskiego odpowiednnika? A ty? :)
    Biała etykieta (metka) ;) ? Ale nie podejmuje się zrozumieć lub
    wyjaśniać co to może znaczyć ... ja nie kumaty.

    pzdr,
    Dentarg

  • 6. Data: 2004-11-03 17:10:26
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message

    > Biała etykieta (metka) ;) ? Ale nie podejmuje się zrozumieć lub
    > wyjaśniać co to może znaczyć ... ja nie kumaty.

    Mniej więcej to, że na metce możesz sobie napisać co ci się podoba, a
    "producent" nie będzie się sprzeciwiał. W tym przypadku fundusz tworzy
    Skarbiec TFI, ale będzie on nosił nazwę Fortis i to ta grupa będzie
    decydować o zasadach jego obecności na rynku. Podobnie już działa fundusz
    pod marka Lukasa.

  • 7. Data: 2004-11-03 17:32:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> wrote:
    Podobnie już działa
    > fundusz pod marka Lukasa.

    no dobrze - ale jak to przetlumaczyc te nazwe na jezyk polski, bo o to sie
    rochodzi? :D

  • 8. Data: 2004-11-03 17:46:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > no dobrze - ale jak to przetlumaczyc te nazwe na jezyk polski, bo o
    > to sie rochodzi? :D

    Biała metka :D ?

  • 9. Data: 2004-11-03 17:51:23
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-03 18:32, kiedy Michał 'Amra'

    Produkt (np. fundusz) blankietowy?

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 10. Data: 2004-11-03 18:32:11
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cmabgi$b7m$1@news.onet.pl...

    > No jest przeciez: "tworzy fundusz parasolowy (umbrella fund)", a co do
    > white label - to ja nie znam polskiego odpowiednnika? A ty? :)

    Może to tak samo jak z "Red Label" u Jasia Wędrowniczka?

    T.