  • 1. Data: 2004-11-02 21:09:16
    Temat: Tonery Paweł-Pytanie :)
    Od: "Paweł" <g...@i...pl>

    Mam mały problem i chciałem się dowiedzieć jednej rzeczy gdzie w banku mogę
    podejść i się zapytać czy mają TONERY i Kadridże to jest do drókarek.Pytam
    całkiem serio.Nie ch ktoś mi powie gdzie moge podejść oczywiście jeśli to
    wyrzucają bo ja to zbieram i kolekcjonuje to jest moje małe hobby. Więc
    prosze was powiedzcie mi jeśli oczywiście ktoś z was pracuje w banku to też
    moze sie spytac bende wdzienczny i dac mi znac ja to poprostu zbieram i
    mowie naprawde serio.

    Oto mój e-mail g...@i...pl
    gg 3441792

  • 2. Data: 2004-11-02 21:34:31
    Temat: Re: Tonery Paweł-Pytanie :)
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Naucz się chłopie ortografi. MÓwiĘ naprawdĘ serio

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 3. Data: 2004-11-02 21:45:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-02 22:34, Użytkownik jaQbek napisał:

    > Dnia Tue, 2 Nov 2004 22:09:16 +0100, Paweł <g...@i...pl> napisał:
    >
    > Naucz się chłopie ortografi. MÓwiĘ naprawdĘ serio

    Albo chociaż skorzystaj ze słownika wbudowanego w Outlooka.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-11-02 22:09:42
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > Naucz się chłopie ortografi. MÓwiĘ naprawdĘ serio

    http://tinyurl.com/6d6qn ;-)

    Jelcyn
    r...@o...pl

  • 5. Data: 2004-11-03 16:40:27
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@[nospam]wp.pl>

    Użytkownik "Paweł" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam mały problem i chciałem się dowiedzieć jednej rzeczy gdzie w banku
    > mogę podejść i się zapytać czy mają TONERY i Kadridże to jest do
    > drókarek.

    w PKO BP w Lubline na pewno NIE MAJĄ.
    Uprzejma Pani wyjaśniła mi, że NIE MOŻE wydrukowac mi umowy kredytu ponieważ
    "toner się skończył jak Pan widzi - takie jakieś rozmazanie nieczytelne."
    autentyk.

    pozdro
    JK

  • 6. Data: 2004-11-03 17:51:55
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jarek Krochmalski <jkrochmalski@[nospam]wp.pl> zapodał(a):
    > w PKO BP w Lubline na pewno NIE MAJĄ.
    > Uprzejma Pani wyjaśniła mi, że NIE MOŻE wydrukowac mi umowy kredytu
    > ponieważ "toner się skończył jak Pan widzi - takie jakieś rozmazanie
    > nieczytelne." autentyk.

    Wczoraj dokonywałem cesji w PKO (Wrocław, główny oddział).
    Pani bardzo smutnym głosem mnie poinformowała, że ksera nie mają
    i będę musiał gdzieś iść kserować dowód osobisty. (na szczęście życie
    mnie nauczyło, aby przy załatwianiu takich spraw mieć przy sobie
    takie rzeczy, jak ksero dowodu, podstawowe badania lekarskie, numer
    buta, etc. ...).
    :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2004-11-03 17:54:23
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Paweł <g...@i...pl> zapodał(a):
> [...]
    > moze sie spytac bende wdzienczny i dac mi znac ja to poprostu zbieram i

    1/ DRUKARKA
    2/ nie wyrzucają - nie mogą tego robić (utylizują, albo coś w tym stylu)
    3/ zbierasz nie po to, by postawić na telewizorze (jak kiedyś ja zbierałem puszki
    po napojach), ale po to, aby je sprzedać, więc nie ściemniaj Pawle.
    4/ u mnie w firmie (dużo tego zużywamy) oddajemy do domu dziecka, tam
    jest to sprzedawane

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2004-11-03 20:34:59
    Temat: Odp: Tonery Paweł-Pytanie :)
    Od: "Paweł" <g...@i...pl>

    Użytkownik DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cmb61i$qlk$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > po napojach), ale po to, aby je sprzedać, więc nie ściemniaj Pawle.
    > 4/ u mnie w firmie (dużo tego zużywamy) oddajemy do domu dziecka, tam

    Dobra powiem ci prawde tak sprzedaje to ale moge sie isc i zapytac o tonery
    cio nie??
    A jak tak to gdzie moge z tym isc cio aby sie dowiedziec czy wyrzucaja??
    odpowiedz
    A wy dajecie do domu dziecka a niemoglbys mi zalatwic pare tonerow.
    Prosze cie zblizaja sie swienta a ja chce wlasnie zarobic na prezenty a
    szczegolnie dla mego chorego brata ktory niechodzi.Ma on jedno marzenie
    ktore chcialbym spelnic wiesz .
    Odpowiedz mi

    Sorki za blendy.

  • 9. Data: 2004-11-03 20:54:33
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Paweł <g...@i...pl> zapodał(a):

    [...]
    > Dobra powiem ci prawde tak sprzedaje to ale moge sie isc i zapytac o tonery
    > cio nie??

    oczywiście, że możesz - ale masz konkurencji dużo (średnio dwa razy w miesiącu
    przychodzi do mnie ktoś pytając, co robimy z pojemnikami po tonerach i tuszach...)

    > A jak tak to gdzie moge z tym isc cio aby sie dowiedziec czy wyrzucaja??

    Dobrze myślisz - po firmach, które dużo drukują. Przejdź się np. po instytucjach
    państwowych

    > odpowiedz
    > A wy dajecie do domu dziecka a niemoglbys mi zalatwic pare tonerow.

    Nie mogę okradać firmy.

    > Prosze cie zblizaja sie swienta a ja chce wlasnie zarobic na prezenty a
    > szczegolnie dla mego chorego brata ktory niechodzi.Ma on jedno marzenie
    > ktore chcialbym spelnic wiesz .

    Nie będę kwestionować istnienia brata, ale nie sądzę, aby był ucieszony
    z faktu, że czyimś kosztem on dostanie prezent na gwiazdkę (dzieci z domów dziecka
    są też potrzebujące).

    > Odpowiedz mi

    odpowiadam (z mojej strony EOT, czyli koniec dyskusji).

    > Sorki za blendy.

    Nie przepraszaj, tylko nie rób błędów.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 10. Data: 2004-11-04 13:57:54
    Od: "Paweł" <g...@i...pl>

    Użytkownik DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cmbgp8$eh7$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    dziecka
    > są też potrzebujące).

    > odpowiadam (z mojej strony EOT, czyli koniec dyskusji).

    A do kogo moge isc sie spytac w banku czy mja tonery do ksy do ochronirza do
    kogo?