  • 1. Data: 2004-11-03 10:22:24
    Temat: Wyniki Polcardu
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Polcard przedstawił wyniki swojej działalności za 3 kwartały 2004. W sieci
    PolCardu działa obecnie 38 800 elektronicznych terminali POS i kas
    fiskalnych

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1265

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.pl

  • 2. Data: 2004-11-03 12:00:33
    Temat: Re: Wyniki Polcardu
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> wrote in message
    > Polcard przedstawił wyniki swojej działalności za 3 kwartały 2004. W sieci
    > PolCardu działa obecnie 38 800 elektronicznych terminali POS i kas
> [...]

    Z czego wynika, że w zasadzie internetowa sprzedaż nie istnieje.
    A poza tym mi sie nie podoba, że bez pytanie o zgodę wyświetlane jest film
    pełnometrazowy o tym, jak to Microsoft uzdrawia na odległość pacjentów.
    571 sklepów i średnio 10 tyś. transakcji na miesiąc daje jakieś 20
    transakcji na sklep. Jesli dobrze liczyłem.

    Vizvary