  • 1. Data: 2004-11-02 21:44:37
    Temat: Obciazenie za karte
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Nie chce tu bluzgac na bank, wiec raczej nie bede podawal nazwy,
    bardziej mnie interesuje zagadnienie od strony czysto sportowej.

    Dostalem kolejna e-karte (chyba juz czwarty rok, swoja droga nie
    wystarczyloby dac to na pare lat a zbierac tylko oplaty?) i zadziwilem
    sie. Bo obciazenie na koncie bylo juz 25 pazdziernika, karte
    otrzymalem dzis (zreszta tego samego dnia CVV2), a na obydwu
    kopertach widnieje stempelek 28 pazdziernika. Klania sie rowniez
    deklarowane bezpieczenstwo.

    To ja sie pytam, czemu sa tacy skromni, czemu tylko trzy dni przed
    wyslaniem obciazaja, moga w tym ukladzie rownie dobrze pobierac oplaty
    z gory powiedzmy na miesiac, zreszta po sie szczypac, od razu na rok z
    gory. A co.

    Wszelkie platnosci musze robic tak, by dotarly na dzien zapadalnosci,
    a w druga strone to jakos nie chce dzialac...

    Nie wiem, skladac reklamacje? Bo akurat nie mialem na koncie ani
    grosza i pewno poleca karne odsetki i zaszargana opinia, pozniej w
    razie potrzeby kredytu - to mi jeszcze nikt nie udzieli? :-)

    --
    Adek
    http://adek124.republika.pl/

  • 2. Data: 2004-11-02 23:16:41
    Temat: Re: Obciazenie za karte
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Nie wiem, skladac reklamacje? Bo akurat nie mialem na koncie ani
    > grosza i pewno poleca karne odsetki i zaszargana opinia, pozniej w
    > razie potrzeby kredytu - to mi jeszcze nikt nie udzieli? :-)

    IMHO skladac reklamacje

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-11-03 10:00:40
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

    Hej

> [...]
    > otrzymalem dzis (zreszta tego samego dnia CVV2), a na obydwu
    > kopertach widnieje stempelek 28 pazdziernika. Klania sie rowniez

    To ja mialem troche lepiej. Wysylali mi 2 razy karte - ani razu nie dotarla,
    skladalem specjalne pisma o anulowanie karty jako powod "jej nie dotarcie"
    ;)

    Okazalo sie ze pobierali za kazdym razem oplaty za uzywanie/nie uzywanie.

    Po zlozonej reklamacji miedziaki wroocily na miejsce...

    Jak najbardziej skladac reklamacje...

    Remek