  • 1. Data: 2004-11-02 20:28:36
    Temat: stan zdrowia nieboszczyka
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    "Niniejszym Upowazniam CARDIF Assurances Risques Divers S.A. Glówny
    Oddzial w Polsce, w razie mojej smierci, do zasiegania informacji o
    stanie mojego zdrowia od wszelkich lekarzy oraz do wyplacenia
    swiadczenia z tytulu umowy grupowego ubezpieczenia posiadaczy lokat
    "Lokata Plus Certyfikat" Panu/Pani:"

    Czy tylko mnie ten tekst się spodobał? :-)

    Powiecie, że się uwziąłem, ale cytat pochodzi z formularza otwarcia
    Lokaty Plus Certyfikat w VolkswagenBank direct
    :-)

  • 2. Data: 2004-11-02 20:56:50
    Temat: Re: stan zdrowia nieboszczyka
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

> [...]
    > "Lokata Plus Certyfikat" Panu/Pani:"
    >
    > Czy tylko mnie ten tekst się spodobał? :-)

    A mojej znajomej odmowiono w BOC (biuro obslugi cmentarza ;-) )
    udzielenia informacji gdzie lezy okreslona osoba zaslaniajac sie ustawa
    o ochronie danych osobowych. To jest dopiero paranoja.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-02 21:15:28
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cm8qdq$d00$...@n...elsat.net.pl,
    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>:

    > Oddzial w Polsce, w razie mojej smierci, do zasiegania informacji o
    > stanie mojego zdrowia od wszelkich lekarzy

    Stabilny ;-)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-11-02 21:43:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Adresat _nadal_ nie żyje"...

    MJ

  • 5. Data: 2004-11-03 07:52:30
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości
    > Czy tylko mnie ten tekst się spodobał? :-)

    dobrze wiesz :-) ze ma to jeden cel - odmowa wyplaty odszkodowania w
    przypadku udowodnienia posiadania kilku chorob :-)

  • 6. Data: 2004-11-03 08:07:35
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> wrote in message
> [...]
    > "Lokata Plus Certyfikat" Panu/Pani:"
    >
    > Czy tylko mnie ten tekst się spodobał? :-)

    Według mnie nawiązuje to do homilii Prymasa Glempa
    <CYTAT Z GŁOWY>
    ... odwiedzamy groby naszych bliskich by sprawdzić czy nie pogorszył się
    ich stan. </CYTAT Z GŁOWY>
    Vizvary