  • Date: Wed, 03 Nov 2004 11:05:01 +0100
    From: Zbigniew Zawada <z...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CO sie dzieje z Citi Online??

    Herman napisał(a):
    > JAk w temacie - od dwoch dni albo nie mam dostepu do serwisu online.
    > Chcialem sprawdzic operaje na karcie kredytowej i wczoraj moglem sie
    > zalogowac ale nie dzialalo sprawdzanie, a dzis juz nawet zalogowac sie nie
    > da... Ktos cos wie?

    W tej chwili wszedłem bez problemu, chociaż trochę wolno wszystko
    chodzi. Na wszelki wypadek spróbuj wyczyścić wszystkie ciastka, albo
    przynajmniej te z Citi, i wprowadzić dane jeszcze raz do systemu. Już
    kilka razy mi to pomogło, jak nie mogłem się dostawać do konta. Chyba
    przy wylogowywaniu coś się czasem chrani i potem nie można się ponownie
    zalogować. To jest oczywiście tylko moje przypuszczenie, ale skoro kilka
    razy już mi się to zdarzyło, a sam w systemie ani w IE nic nie
    grzebałem, to jak to inaczej wytłumaczyć?

    Pozdrawiam

    Zbigniew Zawada