  • 501. Data: 2015-09-21 11:47:57
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 10:02:39 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Gdyby były niezgodne, to by rząd przy nich nie majstrował. Tylko zrzucił
    > to na sądy.
    Oj naiwny;)
    A majstrują bo chcą pomóc/rozwiązać problem czy może dlatego ze wybory sa a
    frankowicze to dość spora grupa potencjalnych wyborców?

  • 502. Data: 2015-09-21 11:50:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 10:15:45 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Szczerze?
    > IMHO sądowe unieważnienie tych kredytów jest niemożliwe.

    Wiesz bo wiesz czy może podstawę prawna podasz?;)
    Trzeba poczekać kilka lat zapewne takich spraw się w sądach trochę pojawi i
    zobaczymy.

  • 503. Data: 2015-09-21 12:22:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 10:02, Pete pisze:
    > Gdyby były niezgodne, to by rząd przy nich nie majstrował. Tylko zrzucił
    > to na sądy.

    Majstrują bo w ustawie będzie legalizacja umów żeby sądy miały się czym
    podeprzeć przy odrzucaniu pozwów.
    Lepiej dla banków żeby taka ustawa przeszła.
    Niestety POsły dały ciała w tej kadencji. A może się bankom nie
    spodobało i pod przykrywką teraz pomocy wszystkim kredytobiorców to
    zrobią. Białe rękawiczki? :-)

  • 504. Data: 2015-09-21 12:25:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 11:41, Kamil Jońca pisze:
    > Kiedyś (jak się tym interesowałem, okolice 2006) roku czytałem, że w GB
    > kredyt hipoteczny "żyje" właśnie ok. 8 lat, potem jest spłacany
    > ... następnym kredytem wziętym na inne mieszkanie.

    Dlatego jedyne co trzeba zmienić to umożliwić przeniesienie hipoteki na
    inne mieszkanie. Ułatwić, zmienić przepisy...
    Ręce precz od ustaw legalizujących umowy hazardowe ;-)

  • 505. Data: 2015-09-21 12:34:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Dlatego jedyne co trzeba zmienić to umożliwić przeniesienie hipoteki

    Ale "przenoszenie hipoteki" to coś trochę innego niż "unieważnianie
    umów".
    I jeśli chodzi o "przenoszenie hipoteki" jestem jak najbardziej "Za"
    KJ

    if (instr(buf,sys_errlist[errno])) /* you don't see this */
    -- Larry Wall in eval.c from the perl source code

  • 506. Data: 2015-09-21 12:35:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-21 o 11:47, Kris pisze:
    > Oj naiwny;)
    > A majstrują bo chcą pomóc/rozwiązać problem czy może dlatego ze wybory sa a
    frankowicze to dość spora grupa potencjalnych wyborców?

    To chyba jasne :)

    --
    Pete

  • 507. Data: 2015-09-21 12:37:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-21 o 11:50, Kris pisze:

    > Wiesz bo wiesz czy może podstawę prawna podasz?;)

    Dlaczego mam podawać podstawę prawną legalności legalnie zawartych umów?

    > Trzeba poczekać kilka lat zapewne takich spraw się w sądach trochę pojawi i
    zobaczymy.

    już się pojawiło i raczej spektakularnych wyroków nie widać.

    --
    Pete

  • 508. Data: 2015-09-21 12:38:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-21 o 12:22, z pisze:

> [...]
    > Niestety POsły dały ciała w tej kadencji. A może się bankom nie
    > spodobało i pod przykrywką teraz pomocy wszystkim kredytobiorców to

    Tak tak. I sztuczną mgłę też zrobili :P

    --
    Pete

  • 509. Data: 2015-09-21 12:49:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Majstrują bo w ustawie będzie legalizacja umów żeby sądy miały się czym
    > podeprzeć przy odrzucaniu pozwów.

    Tak, tak, wiesz lepiej, a nie rozróżniasz oddalenia od odrzucenia, ech ;)

    --
    Liwiusz

  • 510. Data: 2015-09-21 15:22:36

    W dniu 2015-09-21 o 12:49, Liwiusz pisze:
    > Tak, tak, wiesz lepiej, a nie rozróżniasz oddalenia od odrzucenia, ech ;)

    Ojtam ojtam :-) Ja nie prawnik. Ja cytuję prawników. To źle?