  • 281. Data: 2017-10-17 02:14:28
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Oct 2017 23:54:23 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Potem to wszystko hurtem padało zresztą. Bo najpierw nikt ni był
    > zainteresowany badaniem kredytobiorcy, gdyż liczyła się prowizja, a
    > potem ie nazywało, że udział fraudów przekracza rozsądne miary.

    A moze banki wreszcie zrozumialy jaka jest ich rola ?

    Bo takie CLA sie sprzedalo AIG, Lukas zamienil w bank, EFL tez
    przyniosl zysk wlascicielowi.

    J.

  • 282. Data: 2017-10-17 07:42:37
    Od: z <...@...pl>

    > Serio? Nie zauważyłem. Myślałem, że każdy robi to co chce i umie.
    > Znasz przykład, no ja nie wiem... szewca który się przerodził w firmę pożyczkową?
    > Albo nie wiem, hydraulika? Ja też kurde prowadzę DG od 10 lat i ani razu
    > nie myślałem by być firmą pożyczkową, czy bankiem. Noszku, widać dziwny
    > jestem.

    No właśnie serio. Rozejrzyj się dalej niż czubek swojego nosa.

    Świat się zmienia a nawet chwieje. :-)

  • 283. Data: 2017-10-17 07:52:01
    Od: z <...@...pl>

    > Agencja Ubezpieczeniowa to również firma nic nie produkująca, a obracająca
    > się w świecie finansów (z dodatkowym naciskiem na kalkulacje ryzyk).

    Mowa jest o dużych firmach czy nawet korporacjach które zmniejszyły swój
    potencjał produkcyjny na rzecz przelewania cyferek z komputera na
    komputer ;-)

    Jak Wy żyjecie? Zasklepiliście się w XIX wiecznym kapitalizmie i nie
    wiecie co się dzieje dookoła? :-)

  • 284. Data: 2017-10-17 09:40:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-17, z <...@...pl> wrote:

    > Mowa jest o dużych firmach czy nawet korporacjach które zmniejszyły swój
    > potencjał produkcyjny na rzecz przelewania cyferek z komputera na
    > komputer ;-)

    Myślę, że dzięki temu że mogą przelać cyferki z komputera na komputer,
    to obecnie mają dużo większy współczynnik produktywności niż takie
    korporacje z XIX czy XX wieku.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 285. Data: 2017-10-17 10:21:08
    Od: z <...@...pl>

    > Myślę, że dzięki temu że mogą przelać cyferki z komputera na komputer,
    > to obecnie mają dużo większy współczynnik produktywności niż takie
    > korporacje z XIX czy XX wieku.

    Tak. Mają większą wydajność, produktywność, lepsze fury... :-)
    I co z tego wynika dla ludzkości, narodu, społeczeństwa, obywatela...?
    Że PKB większe?
    Zresztą zagadnienie PKB jako współczynnika dobra czy postępu to już na
    pewno jest za trudny
    Litościwie nie będę go tu podnosił :-)

  • 286. Data: 2017-10-17 10:48:58
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-17, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Tak. Mają większą wydajność, produktywność, lepsze fury... :-)
    > I co z tego wynika dla ludzkości, narodu, społeczeństwa, obywatela...?

    A co z Twoich światłych teorii wynika dla ludzkości, narodu, społeczeństwa,
    obywatela...? A nic.

    > Że PKB większe?

    Nie no nic kurwa. Chcesz powiedzieć, że nasz poziom życia odpowiada
    temu z XIX wieku? Przeciętna długość życia też? Ech. Bardziej durnego
    pytania się nie dało zadać?

    > Zresztą zagadnienie PKB jako współczynnika dobra czy postępu to już na
    > pewno jest za trudny
    > Litościwie nie będę go tu podnosił :-)

    A kto tu mówił o PKB? Zafiksowałeś się na durnych spiskowych
    teoriach i jak antyszczepionkowiec widzisz tylko swój fragment
    rzeczywistości.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 287. Data: 2017-10-17 14:01:22
    Od: z <...@...pl>

    > Nie no nic kurwa. Chcesz powiedzieć, że nasz poziom życia odpowiada
    > temu z XIX wieku? Przeciętna długość życia też? Ech. Bardziej durnego
    > pytania się nie dało zadać?

    PKB już nie jest wskaźnikiem dobrobytu. Tak wiem jesteś ograniczony do
    XIX wiecznej ekonomii.

    > A kto tu mówił o PKB? Zafiksowałeś się na durnych spiskowych
    > teoriach i jak antyszczepionkowiec widzisz tylko swój fragment
    > rzeczywistości.

    Jak widać mój fragment jest o rząd wielkości większy od Twojego małego
    zatwardziałego podwórka.

  • 288. Data: 2017-10-17 15:06:04
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-17, z <...@...pl> wrote:

    > PKB już nie jest wskaźnikiem dobrobytu. Tak wiem jesteś ograniczony do
    > XIX wiecznej ekonomii.

    Ale skąd Ci się w tym rozważaniu wzięło PKB?
    Czy ja gdzieś coś o PKB pisałem?

    > Jak widać mój fragment jest o rząd wielkości większy od Twojego małego
    > zatwardziałego podwórka.

    Jak widać walniesz sobie coś z dupy i każesz innym udowadniać, że nie
    są wielbłądami. To co uprawiasz to manipulacja godna TVP Info.
    Sam sobie swoje bzdurne teorie zwalczaj, mnie do tego nie mieszaj.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 289. Data: 2017-10-17 15:30:55

    Napisałem ze banki kreują pieniądze i się nie mnie rzucili jak wściekłe
    psy. Jak przyszło do konkretów to się okazuje że miałem rację. A te
    wszystkie poboczne wątki to nie ja wywołuję tylko to sposób manipulacji,
    zbijania z tropu i spychania na pobocze.
    Wiem że nie dorównam wyszkoleniem ale to nie mój wstyd. :-)

  • 290. Data: 2017-10-17 15:33:39

    Jak użyję słowa w jakimś środku artystycznym ;-) to pewnie zaraz
    będziemy dyskutować o ketchupie. SPRYTNE :-)