  • 1. Data: 2017-09-24 21:41:40
    Temat: Konta dla 500+ ?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy banki (które?) oferują bezpłatne (bez opłaty miesięcznej i bez ewentualnych
    innych ukrytych opłat) prowadzenie rachunków dla 500+ ?

  • 2. Data: 2017-09-24 21:56:46
    Temat: Re: Konta dla 500+ ?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 21:41, ń pisze:
    > Czy banki (które?) oferują bezpłatne (bez opłaty miesięcznej i bez ewentualnych
    innych ukrytych opłat) prowadzenie rachunków dla 500+ ?

    takich jest wiele, wystarczy zrezygnować z karty do konta i nie będzie
    żadnych opłat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2017-09-24 22:08:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ale pytam w sensie szczególnie dla 500+ (jak wpływa konkretnie z tego tytułu, to brak
    zwykłej opłaty).

    -----

  • 4. Data: 2017-09-25 00:45:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 21:56, RobertS pisze:

    > takich jest wiele, wystarczy zrezygnować z karty do konta i nie będzie
    > żadnych opłat

    Zrezygnowalam z karty do konta w PKO BP i muszę dalej płacić za konto
    6,90 zł.
    Ostatnio zapomnialam zasilić (bralowało ze 3 zł.) to mi odsetki karne
    naliczali. Zorientowałam się dopiero jak na konto weszłam i napiszę
    szczerze. że bardzo się zdenerwowałam. Przelałam 20 zł, żeby sobie
    poodejmowali z tej kwoty czego im brakowało.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-09-25 07:48:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 00:46:18 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

> [...]
    > szczerze. że bardzo się zdenerwowałam. Przelałam 20 zł, żeby sobie
    > poodejmowali z tej kwoty czego im brakowało.

    Odsetki karne za ROR?

  • 6. Data: 2017-09-25 08:27:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" oq91pc$5tk$...@n...news.atman.pl

    : Czy banki (które?) oferują bezpłatne (bez opłaty miesięcznej

    IMO dodają orzeszki i wisienki w zamian za pośrednictwo we wnioskowaniu.

  • 7. Data: 2017-09-25 08:42:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 21:56, RobertS pisze:

    > takich jest wiele, wystarczy zrezygnować z karty do konta i nie będzie
    > żadnych opłat

    Dość ciekawe podejście do opłat ma PKO BP. Nie płacisz za konto, jeśli
    masz kartę. Ale jeśli nie wydasz nią miesięcznie min. 300 zł to płacisz
    za kartę 6,90 zł. Jeśli nie masz karty, to płacisz za konto 6,90 zł.
    Czyli - tylko głupek rezygnuje z karty, jeśli chce mieć konto w PKO BP. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2017-09-25 09:08:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 21:41, ń pisze:
    > Czy banki (które?) oferują bezpłatne (bez opłaty miesięcznej i bez ewentualnych
    innych ukrytych opłat) prowadzenie rachunków dla 500+ ?

    O Boże, Ącki Koń się rozmnożył :-O

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-09-25 10:23:40
    Od: ń <ń@ń.ń>

    ???

    -----

  • 10. Data: 2017-09-25 11:07:51
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Kupiłes już psa, żeby ktokolwiek się cieszył na Twój widok?

    -----
    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote