  • 361. Data: 2017-10-26 14:01:46
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-10-26 o 13:51, J.F. pisze:
    > A po kolejnych rozdrobnieniach kwoty zostaje coraz wiecej informacji do
    > zapamietania.

    A to już musisz zasięgnąć dokładniejszej wiedzy :-)

    Moja mi mówi że to pikuś w porównaniu a "mocą sieci" Takiego pojęcia się
    używa w tej branży :-)

  • 362. Data: 2017-10-26 20:04:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-10-17 o 18:27, J.F. pisze:

    > No i jak sobie podzielimy tego BTC glebiej, to i rozdrobnienie bedzie
    > wieksze, wiec informacji trzeba trzymac wiecej.

    Moim zdaniem problem może być po prostu w rozmiarze rekordu. Przyjęto
    założenie, że jakiś tam będzie i o ile można różne cuda wymyślać, to
    zmiana tego założenia nie jest taka prosta. Po prostu programy nie
    podzielą bardziej i już.