  • 21. Data: 2017-11-08 16:04:10
    Temat: Re: BitCoin towarowy...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >W jakim sensie z pokryciem? Jesteś którąś z kolei osobą, która tak
    >pisze, ale dlaczego miałoby być jakieś pokrycie? Gdzie znajduje się
    >pokrycie i na jakiej podstawie miałoby być wypłacone posiadaczom BTC?
    >Nie ma żadnego. Wpłacone środki nie zostają w żaden sposób w
    >systemie.

    A owszem - w "systemie" nie zostaja, ale o zaufaniu ludzi swiadcza.

    A jakie pokrycie ma zlotowka, czy $ ?
    Tez zaufanie, ze jutro cos sie da za to kupic :-)

    Oczywiscie rynku Bitcoin nie ma co porownywac z amerykanska
    gospodarka, wiec moze to tąpnąć szybko i głęboko.

    No i dzis daje sie za te BTC cos kupic, chocby pizze czy $, wiec
    jakies tam pokrycie jest ...

    J.

  • 22. Data: 2017-11-08 22:44:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A owszem - w "systemie" nie zostaja, ale o zaufaniu ludzi swiadcza.

    Tak - ale o zaufaniu w przeszłości. O zaufaniu w przyszłości świadczą
    pieniądze zapłacone w przyszłości, i tylko w tym BTC może mieć pokrycie.

    > A jakie pokrycie ma zlotowka, czy $ ?
    > Tez zaufanie, ze jutro cos sie da za to kupic :-)

    Złotówka nie ma prawa :-) się zdestabilizować, i są ludzie, którzy
    przynajmniej teoretycznie za to odpowiadają.

    > No i dzis daje sie za te BTC cos kupic, chocby pizze czy $, wiec
    > jakies tam pokrycie jest ...

    Owszem, jak to w piramidzie.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 23. Data: 2017-11-19 15:40:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Kilkanaście lat temu znałem (z netu) ludzi chełpiących się znajomością
    > tego, co stanowi podstawę kryptowalut takich jak BTC. Mam do nich teraz
    > pytanie -- czy staliście się miliarderami? ;) Czy Wasza wiedza pomogła
    > Wam w zdobyciu majątków? Czy może uważacie, że pieniądze nie są
    > najważniejsze w życiu a człowiek powinien uczyć się dla samej nauki?...

    Znam osobe która wydobyła tego naprawde sporo. Był taki moment ze miała
    odłożone na czarna godzine 800szt.
    Nie sadze zeby był milionerem bo z tego co wiem od kilku lat zyje z BTC,
    wiec sukcesywnie je wyprzedawał.
    Zreszta ta osoba namawiała mnie zeby przy cenie BTC na poziomie 300zł
    czesc oszczednosci lokowac własnie w BTC... Ech...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka