  • 61. Data: 2016-07-19 13:21:51
    Temat: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" nmkrv3$ime$...@n...news.atman.pl

    > Ja przed chwilą też skorzystałem z rozszerzonej rzeczywistości.
    > Jest ulokowane 10k na 3,25%. A jeszcze w tamtym tygodniu dawali
    > 3,25+0,25=3,50. Ale ja Mille mam dopiero od wczoraj.

    Około 6 pln różnicy. A ja -- od dawna.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 62. Data: 2016-07-19 14:10:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 578de8ce$0$12559$6...@n...neostrada.pl

    > A to akurat dziala dobrze ...

    Skąd wiesz, co mnie wczoraj spotkało?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 63. Data: 2016-07-19 16:01:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 578de8ce$0$12559$6...@n...neostrada.pl
    >Skąd wiesz, co mnie wczoraj spotkało?

    Ciebie ciagle cos spotyka :-P

    J.

  • 64. Data: 2016-07-20 02:43:09
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > No wiesz, 6 numerow to moze sie slusznie wydaje smieszne, ale przeciez
    > nie byl jedyny.

    Na szczescie byly operator juz nie cierpi z powodu obslugiwania
    szesciu smiesznych kont, a nowy operator jak sie domyslam nie
    narzeka, ze ma nowego klienta. Wszyscy zadowoleni.

  • 65. Data: 2016-07-20 11:00:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Na szczescie byly operator juz nie cierpi z powodu obslugiwania
    >szesciu smiesznych kont, a nowy operator jak sie domyslam nie
    >narzeka, ze ma nowego klienta. Wszyscy zadowoleni.

    O ile zrozumialem - to operator sie nie zmienil. Tylko zamiast
    przedluzyc umowe zawarto nowe.

    W efekcie operator dostal mniej pieniedzy, a klient narzekal na zmiane
    numerow.
    Ale byc moze wszyscy byli zadowoleni - operator, bo zdobyl nowych
    klientow, klient - bo mniej zaplacil ...

    Teraz T-mobile jest chyba najbardziej zadowolony, bo patrzac po
    statystykach przenosin - najwiecej numerow traci.
    Ale widac takich klientow nie potrzebuje :-)

    J.

  • 66. Data: 2016-07-20 11:20:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lipca 2016 11:00:37 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Glaukon" napisał w wiadomości grup

    > Teraz T-mobile jest chyba najbardziej zadowolony, bo patrzac po
    > statystykach przenosin - najwiecej numerow traci.
    Mam od nastu już lat dwa nr w abonamencie w TMobile. Za kilka tygodni jedna umowa się
    kończy. Tradycyjnie więc wysłałem wypowiedzenie bo to wtedy dzwonią z SUK(sekcja
    utrzymania klienta)
    Zadzwonili- pierwsza oferta przy tym samym zakresie usług droższa o ok 50%jak
    obecnie. Podziękowałem, więc człowiek zaczął modyfikować. W końcu wyszło że zakres
    usług podobny jak dotychczas(pakiet internetowy minimalnie większy)przy cenie
    abonamentu praktycznie takiej samej jak dotychczas.
    Nie podjąłem wtedy decyzji o przedłużeniu ma dzwonić dzisiaj wieczorem z ostateczną
    propozycją. Zobaczymy.

  • 67. Data: 2016-07-20 11:41:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Mam od nastu już lat dwa nr w abonamencie w TMobile.
    >Za kilka tygodni jedna umowa się kończy. Tradycyjnie
    >więc wysłałem wypowiedzenie bo to wtedy dzwonią z SUK(sekcja
    >utrzymania klienta)

    Jak kiedys tez wyslalem, ale oni byli twardzi i nie zadzwonili.
    Czy moze zadzwonili, ale nadal byli twardzi - i juz nie jestem
    klientem.

    Liwiusz pewnie cos napisze jak to sie prezes usmial, ze do klienta z
    jednym numerem za 15 zl nie zadzwonili, ale to juz jest 100 tys takich
    klientow kwartalnie ...

    J.

  • 68. Data: 2016-07-20 11:49:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Na szczescie byly operator juz nie cierpi z powodu obslugiwania
    > szesciu smiesznych kont, a nowy operator jak sie domyslam nie
    > narzeka, ze ma nowego klienta. Wszyscy zadowoleni.

    A kto napisał, że zmieniliśmy wtedy operatora?
    Jakbyśmy wtedy zmienili operatora to:
    1. przedstawiciel pewnie by się nie zdziwił,
    2. nie podawałbym tego przykładu, gdy jest mowa o zabieraniu i wracaniu ze
    środkami do Optimy tylko po to, aby środki były nowe bo nie widziałbym
    analogii.
    Nie pamiętam dokładnie (bo to z 10 lat temu, albo dawniej), ale różnica nie
    była symboliczna tylko chyba coś koło 20zł. Czyli prawie 3000zł w 2 lata
    wyrzucone. Może dla niektórych taka kwota to jak splunąć, ale dla mnie
    niestety nie.
    P.G.

  • 69. Data: 2016-07-20 11:56:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >różnica nie była symboliczna tylko chyba coś koło 20zł. Czyli prawie
    >3000zł w 2 lata wyrzucone. Może dla niektórych taka kwota to jak

    Przedsiebiorca, dla ktorego 20zl/mc/pracownika jest istotne :-)

    Ale ... jesli nie widac roznicy, to po co przeplacac, popieram :-)

    J.

  • 70. Data: 2016-07-20 12:06:18
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.07.2016 11:00, J.F. pisze:
> [...]
    > zmiane numerow. Ale byc moze wszyscy byli zadowoleni - operator, bo
    > zdobyl nowych klientow, klient - bo mniej zaplacil ...

    Jak kupowałem swój drugi telefon komórkowy (gdzieś circa 2000-2002), to
    sprzedawca w samym głównym salonie plusa sam z siebie wykonał operację
    wystawienia nowej umowy i przeniesienia starego numeru na nową kartę, bo
    tak było znacznie taniej niż kupić sam aparat, a oferty "nowy aparat dla
    starego klienta" nie mieli w ogóle.

    MJ