  • 1. Data: 2016-07-15 09:33:38
    Temat: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    https://www.bgzoptima.pl/konta-oszczednosciowe/konto
    -indywidualne

    2,5% w skali roku
    do 150 000 zł Nowych Środków
    do 24 października 2016 r
    Saldo Początkowe wg stanu na koniec dnia 4 lipca 2016 r.,

    Czyli wycofałem dokładnie we właściwym dniu :D

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2016-07-15 10:14:46
    Temat: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Od: Aha <a...@p...pl>

    WAM pisze:
    > 2,5% w skali roku
    > Saldo Początkowe wg stanu na koniec dnia 4 lipca 2016 r.,

    Coraz wcześniej ustawiają termin stanu początkowego. Teraz już 10 dni przed terminem
    zakończenia (czyli 1/9 całej oferty).
    Ja wycofałem 7. Kij ma jednak dwa końce. Ja nie dostanę 2.5% (a raczej 2.1%) a oni
    nie
    dostaną, moich pieniędzy

    --
    aha

  • 3. Data: 2016-07-15 10:17:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 09:33:39 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    > Czyli wycofałem dokładnie we właściwym dniu :D
    Przyjmując maks kwotę czyli 150tys różnica między "promocją" a nie promocją to ok
    70zł miesięcznie. Biorąc pod uwagę że żeby skorzystać z "promocji" trzeba środki na
    ok 2 tyg gdzieś(no własnie: gdzie i na jaki %) wycofać to nie bardzo widzę sens
    "ucieczek" i "powrotów" do Optimy. Zabawa dla zabawy tylko chyba bo zysk z tego żaden

  • 4. Data: 2016-07-15 10:25:21
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-07-15 o 10:14, Aha pisze:

> [...]
    > Ja wycofałem 7. Kij ma jednak dwa końce. Ja nie dostanę 2.5% (a raczej
    > 2.1%) a oni nie dostaną, moich pieniędzy

    Moich tez nie dostaną
    i zaczyna mnie już nudzić ta zabawa w ciuciu-babke ;)

    Chociaż szczególnie nie lubię produktów "Getino-pochodnych"
    to chyba tym razem skorzystam z oferty 2,8% /4m

    KLOPS im w oko ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2016-07-15 10:43:30
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2016-07-15 o 10:17, Kris pisze:

> [...]
    "ucieczek" i "powrotów" do Optimy. Zabawa dla zabawy tylko chyba bo zysk z tego żaden

    dokładnie
    ja co prawda mam 2 konta w optimie, więc zrobię przelew z jednego na
    drugie, ale senior ma tylko 1 i teraz muszę gdzieś zagospodarować jego
    oszczędności

    Marcin "lolekanabolek"

  • 6. Data: 2016-07-15 13:50:12
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Chociaż szczególnie nie lubię produktów "Getino-pochodnych"
    > to chyba tym razem skorzystam z oferty 2,8% /4m

    AppFunds podaje, że promocyjne 2,8 w Getinie jest do dzisiaj,
    natomiast nie podaje, czy Getin może sobie pozwolić
    na zakończenie tej promocji ;)

  • 7. Data: 2016-07-15 15:39:51
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-07-15 o 13:50, Glaukon pisze:

    > AppFunds podaje, że promocyjne 2,8 w Getinie jest do dzisiaj,
    > natomiast nie podaje, czy Getin może sobie pozwolić
    > na zakończenie tej promocji ;)

    No ...ja tez nie wiem ;)
    Zwykle IDEA dawała ciutek wyżej
    - ale teraz Getin najwyraźniej w potrzebie ;)

    Pozdro

  • 8. Data: 2016-07-15 15:47:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Moich tez nie dostaną

    A moje (niewiele) akurat dostaną. Bo w poprzednim okresie nie dostali ani
    grosza :)
    P.G.

  • 9. Data: 2016-07-15 17:35:54
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 15.07.2016 o 10:17, Kris pisze:

> [...]
    "ucieczek" i "powrotów" do Optimy. Zabawa dla zabawy tylko chyba bo zysk z tego żaden

    W imię zasad. "Tylko 70 zł miesięcznie" to przez cały okres jednej
    "promocji" ponad 200. Samej różnicy na oprocentowaniu. Jeśli więc nie
    wiesz gdzie przelać na 2 tygodnie, to podpowiem: gdziekolwiek, nawet na
    0 procent. Zwróci się po 3 tygodniach "promocyjnego" (czyli jedynego
    sensownego) oprocentowania pajaców od "misji oszczędzanie". Ja tym razem
    przelałem za późno, więc Optima gdy tylko wpłaci osad za te kilka dni
    lipca idzie do odstrzału.
    BTW, na 2.5 i tak bym prędko nie wrócił, w "Zośce Pro" Idea Banku ~91%
    oprocentowanych oszczędności daje 2.73%.

  • 10. Data: 2016-07-15 18:27:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    "ucieczek" i "powrotów" do Optimy. Zabawa dla zabawy tylko chyba bo zysk z tego żaden

    Zabawa - to fakt
    Jedyny plus tej zabawy to "poczucie wolności"
    ze można wycofać bez straty odsetek -choć zazwyczaj się tego nie robi ;)

    Poza tym sam % siakiś szczególnie atrakcyjny nie jest,
    pomijając różne klony L.C.
    i na zasadzie nie wszystkie jajka do jednego koszyka,
    to choćby w Raifim 2,4% /3m do 500kzl - bez łaski i ciuciubabki ;)

    Pozdro