  • 1. Data: 2016-07-14 08:36:49
    Temat: Lycamobile sciaga mi z KK Citi
    Od: m...@g...com

    CDoładowałem raz Lycamobile kwotą 5 zł płacąc KK Citi przez Internet. I teraz mi co
    30 dni ściąga z KK 5 zł!
    Jak to wyłączyć? Jakimś kodem USSD, czy przez bank?
    Reklamacja? Mogą mi ściągać środki bez autoryzacji?

    M.

  • 2. Data: 2016-07-14 12:15:55
    Temat: Re: Lycamobile sciaga mi z KK Citi
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-14 o 08:36, m...@g...com pisze:
> [...]
    30 dni ściąga z KK 5 zł!
    > Jak to wyłączyć? Jakimś kodem USSD, czy przez bank?
    > Reklamacja? Mogą mi ściągać środki bez autoryzacji?

    Przeczytać regulamin Lycamobile i sprawdzić co się kupiło?

  • 3. Data: 2016-07-16 18:53:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]

    30 dni ściąga z KK 5 zł!
    > Jak to wyłączyć? Jakimś kodem USSD, czy przez bank?
    > Reklamacja? Mogą mi ściągać środki bez autoryzacji?

    A to spryciarze. Dobrze wiedzieć.

  • 4. Data: 2016-07-17 21:16:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    m...@g...com writes:

    > CDoładowałem raz Lycamobile kwotą 5 zł płacąc KK Citi przez Internet.
    > I teraz mi co 30 dni ściąga z KK 5 zł!

    A nie miało?

    > Jak to wyłączyć? Jakimś kodem USSD, czy przez bank?
    > Reklamacja? Mogą mi ściągać środki bez autoryzacji?

    Dlaczego bez autoryzacji?

    Najlepiej pewnie wyłączyć to u nich.
    --
    Krzysztof Hałasa