  • 51. Data: 2016-07-19 09:33:54
    Temat: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    news:578d1482$0$12553$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wychodzi na to, ze nigdzie nie dziala, wszedzie promocje dla nowych :-)

    Plus się kiedyś mocno zdziwił, jak z powodu gorszych warunków dla starych
    niż dla nowych zmieniliśmy wszystkie 6 numerów na nowe :).
    Aż takiej różnicy jak wtedy (z 10 lat temu) nigdy potem nie było.
    P.G.

  • 52. Data: 2016-07-19 09:37:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-19 o 09:33, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > starych niż dla nowych zmieniliśmy wszystkie 6 numerów na nowe :).
    > Aż takiej różnicy jak wtedy (z 10 lat temu) nigdy potem nie było.

    O tak, już sobie wyobrażam te zdziwienie w oczach prezesa. Normalnie -
    śmiechom nie było końca ;)

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2016-07-19 09:37:41
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > moim zdaniem jednak negatyw w sensie PR
    > bo bank przechytrzył klienta i udowodnił, że klient jest głupi bo nie
    > załapał się na następną promocje.
    > i o to tu idzie...

    Podobno nie ważne, czy się mówi dobrze czy źle, ważne że się mówi.
    Jakby nie kombinowali to np. na grupie byłoby cicho i być może nikt by o
    Optimie nie pamiętał.
    A tak to każdy, kto tu zajrzy natknie się na informację (pośrednią rekalmę)
    Optimy.
    P.G.

  • 54. Data: 2016-07-19 10:46:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Kris" 6...@g...co
    >: Srały mucy będzie wiosn
    >: Zerknij do PKO BP tam kolejki iągle są. Na Poczie Polskiej
    >: rówmiież. A nic tam darmowego nie ma chyba.

    >PKO ma dobrą obsługę. Być może to ulega zmianom, ale renoma
    >pozostaje.

    Renoma dobrej obslugi ?
    Sa kolejki, znaczy sie obsluga nie jest dobra.

    I taka mam opinie po ostatniej wizycie w PKO BP, a bylo to sporo lat
    temu :-)

    >BZWBKKKBSg to raczej porażka -- i nie tylko dlatego:

    Kolejki tez sa tam dlugie :-)

    >Mam za sobą wczorajszą próbę pobrania forsy z bankomatu BZWBKKBSg...
    >Rozrywka nie dla zwyczajnych ludzi. :)

    A to akurat dziala dobrze ...

    J.

  • 55. Data: 2016-07-19 11:05:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    >O tak, już sobie wyobrażam te zdziwienie w oczach prezesa.

    W oczach prezesa moze nie, ale w oczach nizszych szczebli - kto wie.
    Smiac sie raczej nie smiali.

    Albo jak to w korporacji - jeden dostal nagrode za przyciagniecie
    nowych klientow, drugi nagane za nieutrzymanie starych.

    J.

  • 56. Data: 2016-07-19 11:20:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-19 o 11:05, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Albo jak to w korporacji - jeden dostal nagrode za przyciagniecie nowych
    > klientow, drugi nagane za nieutrzymanie starych.

    Jak to się prostym ludziom wydaje, że są pępkiem świata. 6 numerów i
    wydaje się, że jest bardzo ważnym klientem, paradne ;) Tak jak
    wspomniałeś - ktoś się załapał na 6 nowych aktywacji, za brak 6 starych
    żadnych naga nie ma, to nie przedszkole, zresztą to ciągle mogła być ta
    sama osoba, tudzież oddział/przedstawiciel.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2016-07-19 11:30:09
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Dziś skorzystałem z rozszerzonej rzeczywistości.
    > Mille lubi zabawy -- kierujesz aparat na pudełko,
    > to otwiera się i obok masz klawisz/przycisk lokaty...
    > Za tę zabawę Mille daje dodatkowo ćwierć procenta,
    > czyli w sumie 3,25%.
    .
    Ja przed chwilą też skorzystałem z rozszerzonej rzeczywistości. Jest
    ulokowane 10k na 3,25%. A jeszcze w tamtym tygodniu dawali 3,25+0,25=3,50.
    Ale ja Mille mam dopiero od wczoraj.

  • 58. Data: 2016-07-19 11:58:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > żadnych naga nie ma, to nie przedszkole, zresztą to ciągle mogła być ta
    > sama osoba, tudzież oddział/przedstawiciel.

    Może czegoś nie załapałem, ale wydaje mi się, że mówimy w tym wątku o
    klientach posiadających po jednym koncie w Optimie i rezygnujących bo
    warunki dla nowych lepsze niż dla starych.
    Dobrze kojarzę, czy może mówimy o klientach posiadających tysiące kont w
    Optimie?
    P.G.

  • 59. Data: 2016-07-19 12:13:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-19 o 11:58, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > warunki dla nowych lepsze niż dla starych.
    > Dobrze kojarzę, czy może mówimy o klientach posiadających tysiące kont w

    To już sam nie wiesz o czym piszesz?
    W tym podwątku piszemy o kliencie posiadającym 6 numerów w Plus.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2016-07-19 12:53:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak to się prostym ludziom wydaje, że są pępkiem świata. 6 numerów i
    >wydaje się, że jest bardzo ważnym klientem, paradne ;) Tak jak

    No wiesz, 6 numerow to moze sie slusznie wydaje smieszne, ale przeciez
    nie byl jedyny.
    Najpierw sie zdziwil pracownik, ze przedluzyc na takich swietnych
    warunkach klient nie chce, potem moze jakis kierownik regionu, ze tylu
    klientow rezygnuje, na koncu moze i prezes sie zmartwil, ze mu
    wskazniki spadly.

    >wspomniałeś - ktoś się załapał na 6 nowych aktywacji, za brak 6
    >starych żadnych naga nie ma, to nie przedszkole, zresztą to ciągle
    >mogła być ta sama osoba, tudzież oddział/przedstawiciel.

    Od wymyslania promocji jest jeden i nagrode zgarnia, jak promocja
    nowych klientow przyniesie.
    A od utrzymania sa inni :-)

    J.