  • 71. Data: 2016-07-20 12:28:57
    Temat: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    news:578f4aed$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Przedsiebiorca, dla ktorego 20zl/mc/pracownika jest istotne :-)

    Nie o istotność chodzi tylko o walkę z chamstwem (inaczej: "głosowanie
    nogami").

    > Ale ... jesli nie widac roznicy, to po co przeplacac, popieram :-)

    Akurat miesiąc temu wynosiliśmy się z Plusa. Pani pytając które numery
    zamykamy zapytała przypadkiem o jeden z tych starych numerów (miała jeszcze
    w komputerze). Powiedzieliśmy coś w stylu, że kiedyś mieli tak skuteczną
    promocję, że przekonali nas aby zostać nowymi. Może mieliśmy pecha, i jakby
    koniec naszych umów wypadł miesiąc wcześniej, czy później to nie
    trafilibyśmy na taką sytuację.
    A teraz od piątku mam nowy telefon i coś widzę, że będę się musiał
    przyzwyczaić do częstego ładowania. Ten poprzedni ładowałem co 12..14 dni
    jak był nowy, a ostatnio (po 2,5 roku) co 8 dni, a tu wygląda, że teraz co 3
    dni będzie :(.
    P.G.

  • 72. Data: 2016-07-20 13:36:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przyzwyczaić do częstego ładowania. Ten poprzedni ładowałem co 12..14
    >dni jak był nowy, a ostatnio (po 2,5 roku) co 8 dni, a tu wygląda, że

    Naiwny.
    3 razy dziennie, jak dobry smartfon z aplikacjami :-)

    J.

  • 73. Data: 2016-07-20 14:58:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Naiwny.
    > 3 razy dziennie, jak dobry smartfon z aplikacjami :-)

    Jak 3 razy dziennie to może trzeba jakiś reset.
    To Nokia Lumia 600 cośtam wytrzymywała mi 12 dni.
    Kiedyś nagle (nie dałem jej żadnego powodu), po pół roku, coś jej się
    odwidziało i zaczęła rozładowywać w dwa dni. Reset przywrócił stan poprzedni
    na następne dwa lata (stopniowy spadek do 8).
    12 dni to 30 cykli/rok, 3 dni to 120 cykli - szybsze zużycie :(
    P.G.

  • 74. Data: 2016-07-20 15:27:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak 3 razy dziennie to może trzeba jakiś reset.

    Pomoze na pol dnia. No chyba, ze taki kompletny reset do ustawien
    fabrycznych.

    >To Nokia Lumia 600 cośtam wytrzymywała mi 12 dni.

    Android zyje wlasnym zyciem, zaloze sie, ze nowe Lumie tez :-)

    J.

  • 75. Data: 2016-07-20 16:05:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 578e32a9$0$15191$6...@n...neostrada.pl

    > Ciebie ciagle cos spotyka :-P

    Owszem -- zwykle coś przyjemnego. Wśród przyjemnych zdarzeń bywają (rzadko)
    nieprzyjemne i śmieszne (których nie mogę opisać) czy wręcz groteskowe (jak
    z filmu gangsterskiego -- zablokowano mnie na wąskiej drodze, gdy wiozłem
    masę ;) szmalu) lub po prostu nieprzyjemne...

    Akurat tego dnia spotkała mnie masa przyjemności i jedno nieprzyjemne
    utrudnienie.

    Kiedyś woziłem prawdziwe masy forsy -- odpowiednik dzisiejszej połówki
    miliona pln. Nigdy nie byłem mocny w liczeniu pieniędzy -- i od kiedy
    pamiętam, banknoty nazywałem makulaturą, w czym znajdowałem uznanie
    różnych kasiarzy, dla których pieniądz miał wartość, ale makulatura
    była jedynie uciążliwym dodatkiem...

    Kiedyś pobrałem zaliczkę w czasie, gdy studenci brali stypendium.
    Studenci brali kieszonkowe, ja dostałem (z tej samej kasy uczelnianej)
    papugę, którą pomachałem przed oczami zdumionych studentów, dodając
    coś na kształt: ,,Oto stypendium!! -- nie to co wasze...''. Papugę
    zabrałem bez liczenia -- rzadko liczyłem takie masy forsy...

    Kiedyś na oczach zdumionych założycieli WIGu (dzisiejszej WSFiZ ) wziąłem
    z kasy PKO bp sporo forsy (ich forsy, choć z mego konta) i włożyłem
    paczuszki do swego plecaka (być może ze świńskiej skóry) bez liczenia.
    Pracowniczka banku, widząc zdumienie rzekomo poważnych ludzi jakoś dała
    im do zrozumienia: ,,on nigdy nie liczy''.

    co było zresztą szczerą prawdą, entre nous ;)

    Nie liczyłem i pobierałem bez okazywania szmaty, jak określono tam mój dowód
    osobisty. ;)

    W tamtych latach (jak inni zauważali) znano mnie chyba w każdym białostockim
    banku. :) Czasy te wspominam z sentymentem. Ogólnie -- lubię banki i bankierów.
    Ich towarem (i produktem) jest pieniądz, choć Wikipedia (i nie tylko) utrzymuje,
    że usługi bankowe są produktem, co prowadzi czasami do ścięć -- choćby w TeMobile.

    Jeden produkuje samochody, inny samochody wynajmuje swym klientom.
    Ktoś buduje domy na sprzedaż, ktoś inny domy (swoje lub wynajęte
    czy pożyczone od kogoś) wynajmuje lokatorom. Bankier wynajmuje swym
    klientom pieniądze -- swoje lub wynajęte... I producent samochodów
    zarabia, i właściciel domów zarabia, i bankier zarabia...

    Póki człowiek wie, po co mu wynajęty samochód -- jest OK.
    Gorzej, gdy ktoś pożycza (lub kupuje) dlatego, że ,,tak trzeba'' lub ,,tak postępują
    inni"'...

    Kiedyś obracałem się wśród ludzi, którzy najchętniej nie oglądaliby
    ani pieniędzy, ani towarów, którymi obracają lub które produkują...

    czysta pneuma ;)

    Do takiego życia dążyłem. Ważne było życie, ważna była praca (zaspakajanie swoich
    i cudzych potrzeb życiowych) nie zaś pieniądze -- w formie surowcowej lub innej...
    Pieniądze były jedynie środkiem/drogą, koniecznością życiową. Celem było życie.

    Takich jak Ty -- unikałem. :)
    Życie jest zbyt kruche, by je niszczyć celowo.
    I zbyt krótkie, by je marnować niepotrzebnymi utrudnieniami.

    Lecz, gdy ktoś nie potrafi żyć, utrudnia innym życie, aby cokolwiek robić lub
    cokolwiek mówić. W taki sposób niektórzy (nazbyt ambitni względem ich/swych
    możliwości) usiłują wykazać swoją przydatność życiową i (tym samym) tak
    zwaną akceptację społeczną.

    Odrzucanie zbędności jest równoznaczne z usuwaniem śmieci, czy odchodów.
    kolekcjonowanie niepotrzebności jest wadą.

    -=-

    Ty (co nie tylko ja zauważam) wypowiadasz się niemal na każdy
    temat, choć zazwyczaj nie masz nic ciekawego do powiedzenia.
    Chyba trochę jak RPetru, który co rusz publicznie palnie jakąś głupotę.