eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k › Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
  • X-Received: by 10.157.37.225 with SMTP id q88mr2036776ota.5.1468975389453; Tue, 19
    Jul 2016 17:43:09 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.37.225 with SMTP id q88mr2036776ota.5.1468975389453; Tue, 19
    Jul 2016 17:43:09 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!j37no33715
    22qta.0!news-out.google.com!d130ni8326ith.0!nntp.google.com!f6no2805881ith.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 19 Jul 2016 17:43:09 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <578e06ba$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.151;
    posting-account=XB7YtAoAAAAV096OvEHo8WBQ21F8p0Ba
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.151
    References: <a...@4...com>
    <d...@g...com>
    <nmb2u8$79f$1@node2.news.atman.pl> <nme1us$27k$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <nmiulc$tl1$1@node1.news.atman.pl>
    <578d1482$0$12553$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmkl4l$oi4$1@news.chmurka.net> <nmklc3$c5s$1@node2.news.atman.pl>
    <578ded4d$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmkrdu$hqi$1@node2.news.atman.pl>
    <578e06ba$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    From: Glaukon <r...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 20 Jul 2016 00:43:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    X-Received-Bytes: 1895
    X-Received-Body-CRC: 3261185243
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625252
    [ ukryj nagłówki ]


    > No wiesz, 6 numerow to moze sie slusznie wydaje smieszne, ale przeciez
    > nie byl jedyny.

    Na szczescie byly operator juz nie cierpi z powodu obslugiwania
    szesciu smiesznych kont, a nowy operator jak sie domyslam nie
    narzeka, ze ma nowego klienta. Wszyscy zadowoleni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1