  • 41. Data: 2002-03-02 16:52:01
    Temat: Re: Belkowy podatek
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    01 Mar 02 17:55, BAH pisal do All:

    B> Czyli od 0,49 nie ma podatku ? :-))

    Za to od 0,50 jest 40% podatku! :(((

    ;)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

    --

  • 42. Data: 2002-03-04 09:18:01
    Temat: Re: Belkowy podatek - FORTIS dal plame !
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    > BTW czy ktos z grupowiczow juz zaplacil podatek ?
    > Jesli dzisiaj komus sie lokata konczyla to chyba powinni byc juz
    > pierwsi szczesliwcy :D.

    sezam w BPH olat podatek - lokata zakonczona 3.3.2000 ma pelne odsetki i
    juz
    to samo w e-Integrum BGZ - lokata zakonczona 3.3.2000 - odsetki sa podatku
    nie ruszyli.

    Ale te dwa banki sprawdzone przeze mnie moga mi jeszcze ten podatek
    potracic, chociazby recznie i jest to lepsze rozwiazanie niz BLEDNE
    oprogramowanie potracania podatku

    BLEDNIE ROBI TO FORTIS BANK ! mowie to z cala odpowiedzialnoscia.
    - od lokaty 5000 zrobionej 3 XII 2001 prognozowali ze bedzie odsetek 110,95
    a zaksiegowali mi odsetek 88,76, czyli od calosci po prostu zabrali 20% i
    dali fiskusowi
    Nie bede sie tu rozwodzil jak powinni to zrobic, ale zrobili najglupiej jak
    tylko mozna bylo!
    *** blad ***

  • 43. Data: 2002-03-04 09:55:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blad"

> [...]
    >
    > Ale te dwa banki sprawdzone przeze mnie moga mi jeszcze ten podatek
    > potracic, chociazby recznie i jest to lepsze rozwiazanie niz BLEDNE

    przepraszam te dwa banki - moje wnioski byly pochopne poniewaz lokata 500
    zl daje za dwa dni ok 0,23 zl co po zaokragleniu djae podstawe
    opodatkowania 0,00 zl czyli podatku zero.
    Faktem jest ze brak transakcji na kwote zero ale tego sie nie mozna czepiac
    ;-))

    Kiedys, 3 XII jak robilem te lokaty to zapomnialem o zaokraglaniu do
    podstawy opodatkowania - jakbym pamietal to zrobilbym je na wieksza kwote
    by moc miec juz dzis odpowiedz na nurtujace nas pytanie o liczenie podatku
    ;-))
    *** blad ***

  • 44. Data: 2002-03-04 10:41:14
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > dlaczego twierdzisz ze zle
    > od kwoty odsetek 10 podatek jest 2 zl
    > od kwoty odsetek 8,45 mamy podstawe opodatkowania 8zl a stad podatek 1,60
    > of kwotay odstek 8,50 mamy podstawe 9,00 zl a stad podatek 1,80
    > gdzie tu widzisz blad (oprocz mojego podpisu) ;-)))
    > *** blad ***

    Bije sie w piersi i zwracam honor - nie ma błędu (poza podpisem:-))).
    Zapomniałam o zaorągleniu podstawy opodatkowania .....