  • 1. Data: 2002-03-01 08:19:10
    Temat: Problem w BSKonline
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Czy u was tez wystepuje w BSKonline problem polegajacy na tym ze na stronie
    glownej i przy informacjach o rachunkach pokazywane jest dzisiaj nieaktualne
    saldo ? Aktualne saldo moge podejrzec tylko na wyciagach... Czyzby cos sie
    poknocilo ?

    D.

  • 2. Data: 2002-03-01 08:30:38
    Temat: Re: Problem w BSKonline
    Od: "jarek" <j...@k...com.pl>

    Tak tez mam cos takiego

    jh

  • 3. Data: 2002-03-01 08:46:07
    Temat: Odp: Problem w BSKonline
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    I ja też to zauważyłem.
    W ogóle ostatnio BSK online działa poniżej krytyki.
    Jeżeli taka sytuacja będzie się utrzymywała , to trzeba będzie się ewakuować
    z tego banku , który zrobił się ostatnio bardzo nieprzyjazny.

    Co sądzicie ?

    pozdr. eha

  • 4. Data: 2002-03-01 09:23:19
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@k...com.pl> napisał w wiadomości
    > Tak tez mam cos takiego

    juz o tym wiedza i pracuja nad tym. Podobno o 11 ma zostac przywrocona
    on-linowosc. Teraz system jest odpiety. Podejrzewam ze problemy sa z powodu
    "belkowego" podobnie jak w LGnet...

    D.

  • 5. Data: 2002-03-02 19:55:09
    Od: "TomEr" <t...@n...pl>

> [...]
    ewakuować
    > z tego banku , który zrobił się ostatnio bardzo nieprzyjazny.

    popieram, od jakiegos czasu BSKOnLine jest b. czesto offline, po wpisaniu
    loginu i hasla wywali mi przegladarke - gdyby nie dosc duzy limit zadluzenia
    juz by mnie w tym banku nie bylo... a kiedys tak ladnie ten system chodzil,
    no coz...

    pzdr
    TomEr