  • 1. Data: 2002-03-01 07:44:58
    Temat: BZWBK i przelew
    Od: "Pelos" <p...@p...net>

    Krew mnie wczoraj zalala.
    Bylem wczoraj w V/o BZWBK w Poznaniu - ul. Sw. Marcin.
    Sierotka w okienku zamiast zgodnie z moim poleceniem wyslac pieniadze
    eliksirem poslala zwyklym.
    Poooooooooomylilo jej sie. Jak mi dala kartke do podpisu to zauwazylem, ze
    jest zwykly nie eliksir. Cofnac juz sie nie dalo, bo zaakceptowala i
    pieniadze poszly ... Dodam, ze kupowalem samochod od kogos i cale szczescie,
    ze ta osoba stala przy mnie przy okienku. Troche mu mina zrzedla, bo chcial
    w weekend kupowac samochod a tak bedzie mial pieniadze na koncie w
    poniedzialek. Zgodzil sie w koncu na to, wiec ja tez nie stawialem V/o do
    gory nogami. Pani nazywa sie Barbara Stachowiak.

    Pelos

  • 2. Data: 2002-03-04 08:12:17
    Temat: Re: BZWBK i przelew
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > poniedzialek. Zgodzil sie w koncu na to, wiec ja tez nie stawialem V/o do
    > gory nogami. Pani nazywa sie Barbara Stachowiak.

    A twoje imię i nazwisko to: no name?

  • 3. Data: 2002-03-06 09:39:36
    Od: "Pelos" <p...@p...net>

    > A twoje imię i nazwisko to: no name?

    A co Cie moje nazwisko obchodzi. Poszukaj na grupach Pelos to znajdziesz.

    Pelos

  • 4. Data: 2002-03-06 10:44:33
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > do

    > A co Cie moje nazwisko obchodzi. Poszukaj na grupach Pelos to znajdziesz.

    Nie interesuje mnie ani Twoje imię ani nazwisko, ale odrobina kultury (o ile
    ktoś ją posiada) wymaga ..... sam sobie odpowiedz.

    nie podpisuję się również, ale jednocześnie nie wywlekam na forum publiczne
    danych osobowych innych. Poza tym drażni mnie (nie chcę używać ostrzejszych
    form) pieniactwo: każdy nawet najmniejszy błąd powoduje reakcje niewspółmierne
    do przewinienia. Ja rozumiem, że jesteś wzburzony zachowaniem pracownika banku,
    ale są naprawde dużo lepsze i co najważniejsze - skuteczniejsze metody
    zapobiegania podobnym sytuacjom, a w przypadku ich wystąpienia - naprawy.
    Natomiast umieszczenie na forum bądź co bądź publicznym danych pracownika banku
    i oszkalowanie go nie świadczy o Tobie zbyt dobrze.
    Powtórzę raz jeszcze pieniactwo i tyle....

    kpjm
    ps. moich danych nie znajdziesz na grupach, gdyż unikam chcę uniknąć sytuacji
    gdy ktoś zacznie moim nazwiskiem i imieniem wycierać sobie buty.