    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Belkowy podatek - FORTIS dal plame !
    Date: Mon, 4 Mar 2002 10:55:32 +0100

    Użytkownik "blad"

    > sezam w BPH olat podatek - lokata zakonczona 3.3.2000 ma pelne odsetki i
    juz
    > to samo w e-Integrum BGZ - lokata zakonczona 3.3.2000 - odsetki sa
    podatku
    > nie ruszyli.
    >
    > Ale te dwa banki sprawdzone przeze mnie moga mi jeszcze ten podatek
    > potracic, chociazby recznie i jest to lepsze rozwiazanie niz BLEDNE
    > oprogramowanie potracania podatku

    przepraszam te dwa banki - moje wnioski byly pochopne poniewaz lokata 500
    zl daje za dwa dni ok 0,23 zl co po zaokragleniu djae podstawe
    opodatkowania 0,00 zl czyli podatku zero.
    Faktem jest ze brak transakcji na kwote zero ale tego sie nie mozna czepiac
    ;-))

    Kiedys, 3 XII jak robilem te lokaty to zapomnialem o zaokraglaniu do
    podstawy opodatkowania - jakbym pamietal to zrobilbym je na wieksza kwote
    by moc miec juz dzis odpowiedz na nurtujace nas pytanie o liczenie podatku
    ;-))
    *** blad ***