  • 31. Data: 2002-03-01 16:57:53
    Temat: Re: Belkowy podatek
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BAH"
    > Czyli od 0,49 nie ma podatku ? :-))
    >
    > To co, zakładac 100 rachunków w Inteligo po 70 zł ?
    >
    > Od 100 zł jest 0,64 gr :-((
    >
    > Jak oprocentowanie spadnie do 5,96%,
    > to "promocja" może się zakończyc :-))

    wlasnie tak ma byc - podatek od 0,49 wynosi ZERO zl
    nie ze go nie ma - jest, tlko zerowy ;-))
    z reszta wnioskow sie zgadzam
    *** blad ***

  • 32. Data: 2002-03-01 17:57:30
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > wlasnie tak ma byc - podatek od 0,49 wynosi ZERO zl

    To niech banki kapitalizuja co minute, ale do wielu miejsc po przecinku.. W
    ten sposob latwiej bedzie uniknac podatku.

    MichalL

  • 33. Data: 2002-03-01 18:04:54
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "MichalL" <m...@n...isn.pl> wrote in message

    > To niech banki kapitalizuja co minute, ale do wielu miejsc po przecinku..
    > ten sposob latwiej bedzie uniknac podatku.

    Podatek jest od odsetek, które wypłacają Ci w miesiącu.. :-((

    BAH
    PS.
    sądzę, ze banki winny odprowadzać
    "od Klienta" a nie "od rachunku".

  • 34. Data: 2002-03-01 18:44:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "MichalL" <m...@n...isn.pl> writes:

    > To niech banki kapitalizuja co minute, ale do wielu miejsc po przecinku.. W
    > ten sposob latwiej bedzie uniknac podatku.

    Ty, to jest niezły pomysł - acz nie nowy, o kapitalizacji ciągłej to jest
    w wielu książkach (matematycznych).

    Który bank pierwszy?

    --
    ( Marcin Kasperski | For waterfall, milestones are commitments. For itera- )
    ( http://www.mk.w.pl | tive development, they are decision points. (Martin) )

  • 35. Data: 2002-03-01 20:34:24
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wypuszczac. Zaraz wezme to ustawe i poczytam.

    Możesz mi powiedzieć gdzie znaje tą ustawę?

    MM

  • 36. Data: 2002-03-01 23:34:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Ja mam w Lex'ie. Ale jest tez www.sejm.gov.pl lub www.prawo.lex.pl

  • 37. Data: 2002-03-02 14:10:35
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    > Ja mam w Lex'ie. Ale jest tez www.sejm.gov.pl lub www.prawo.lex.pl

    A możesz mi wkleić dokładny link, bo nie wiem gdzie to znajdę ;-)))

    MM

  • 38. Data: 2002-03-02 15:56:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 1 Mar 2002 11:57:26 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    >I poniewaz skladanie korekt wydaje mi sie, ze bedzie dla banku bardzo
    >uciazliwe, dlatego podejrzewam ze zostanie zmieniony sposob ksiegowania
    >transakcji kartowych.

    Ciekawie moze byc przy zwracaniu reklamowanych (niekoniecznie
    kartowych) kwot. Tu juz sie nie da zrezygnowac z ksiegowania z
    wsteczna data.
    BTW czy ktos z grupowiczow juz zaplacil podatek ?
    Jesli dzisiaj komus sie lokata konczyla to chyba powinni byc juz
    pierwsi szczesliwcy :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 39. Data: 2002-03-02 16:07:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Ciekawie moze byc przy zwracaniu reklamowanych (niekoniecznie
    > kartowych) kwot. Tu juz sie nie da zrezygnowac z ksiegowania z
    > wsteczna data.

    Czyzby? ;) Jak mi KB zwracalo kase [reklamacja kartowa transakcji
    internetowej] za ksiegowali normalnie, czyli z data uznania reklamacji. Za
    6m-cy odsetek nie otrzymalem...

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 40. Data: 2002-03-02 16:45:51
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Dzięki Witku - właśnie miałam przytoczyć przykład Citibanku - gdzie karty
    > rozliczaja gruubo po upływie miesiąca ...

    A ja jeszcze przytoczę przykład BZ WBK
    27.09 zakup kartą MAESTRO
    17.10 zaksięgowana operacja