  • 1. Data: 2005-02-10 09:22:41
    Temat: Jeny
    Od: Nexus <n...@-...poczta.gazeta.pl>

    Zapytam tutaj, ponieważ przesiaduje tu wielu pracowników banków.
    Mam niezbyt mala sume japonskich Jenow, kurs teraz nie nadzwyczajny i
    chcialbym je przechowac liczac na spadek kursu zlotego do USD. Czy
    ktorys polski bank oferuje mozliwosc zalozenia konta lub lokaty w
    Jenach? Nie zalezy mi na maksymalizacji odsetek, a raczej na
    bezpieczenstwie pieniedzy i braku oplat za konto.
    Czy ktorys bank taka lokate/konto ma w ofercie?
    fizyk
    Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu

  • 2. Data: 2005-02-11 19:37:05
    Temat: Re: Jeny
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Nexus" <n...@-...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezpieczenstwie pieniedzy i braku oplat za konto.
    > Czy ktorys bank taka lokate/konto ma w ofercie?

    Na pewno Citi i an pewno dla klientów instytucjonalnych ... Nic nie wiem
    niestety o klientach indywidualnych - sorki :( Jeśli chodzi o
    oprocentowanie, to nawet poważni klienci banków (aktywa liczone w mld)
    trzymają JPY na nieoprocentowanych subkontach. Banki tłumaczą się, że to nie
    jest "chodliwa" waluta ... Zatem jakiekolwiek lokaty odpadają - będziesz
    miał szczęście jeśli znajdziesz bank, który prowadzi konta dla klientów
    indywidualnych w takiej walucie.

    KS