  • 1. Data: 2005-02-10 10:18:33
    Temat: Inteligo POMOCY
    Od: "Mirun" <m...@l...com.pl>

    Witam grupę.

    Mam problem.

    Wczoraj próbowałem z rachunku w Inteligo pobrać pewną kwotę pieniędzy.

    Standartowo po włożeniu karty do bankomatu PKO-BP i nabiciu pinu pojawił się
    komunikat ze operacja nie może być zrealizowana i proszę spróbować później.

    Następnie myśląc że ten bankomat jest nie sprawny próbowałem dwukrotnie
    podjąć gotówkę z bankomatu Euronetu. Tam z kolei mogłem przeczytać komunikat
    że transakcja nie może być zrealizowana z powodu anulowania przy połączeniu
    z moim bankiem.

    Jakie rozczarowanie mogłem przeżyć po powrocie do domu jak po zalogowaniu
    się na Interligo moim oczom ukazało się salto mojego rachunku na którym
    brakowało kilkunastu setek zł a w historii operacji wszystkie próby podjęcia
    gotówki były odnotowane jako skuteczne. Po rozpaczliwych telefonach na
    infolinią i kilkunastominutowych oczekiwaniach na odebranie telefonu, panie
    telefonistki tłumaczyły że do 24-tej środki trafią na rachunek bo mieli po
    miedzy 15 a 15:45 awarię systemu.i te transakcje są pomyłką systemu. Dziś od
    rana co godzinę zaglądam na moje konto gdzie mogę zaobserwować
    przygnębiający stan zerowy mojego rachunku. Proszę o pomoc od czego zacząć i
    jak odzyskać zwoje pieniądze. Na koniec wspomnę że od 6-ciu lat mam wspólny
    z żona rachunek w innym banku który obsługuje również przez sieć internetową
    i nigdy nic podobnego mnie nie spotkało.

    Owszem bywalo że bankomat po wbiciu pinu i podaniu kwoty nie wyplacał
    gotówki ale nigdy w systemie nie było sladu próby podjęcia pieniędzy.

    Jeżeli ktoś może mi pomoc to z góry dziękuje.

    Marek

  • 2. Data: 2005-02-10 10:21:31
    Temat: Re: Inteligo POMOCY
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Pani telefonistka cie oklamala, oni nigdy nie oddaja pieniedzy tak szybko.

    Sprawdz do kiedy mas zblokade na tych kwotach, i pieniadze wroca jak sie
    skonczy blokada.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 3. Data: 2005-02-10 10:39:01
    Od: "Mirun" <m...@l...com.pl>

    Użytkownik "GideoN" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Sprawdz do kiedy mas zblokade na tych kwotach, i pieniadze wroca jak sie

    Mam blokadę na jednej transakcji tej w bankomacie PKOBP a z Euronetu miały
    wrócić wczoraj do 24-tej razem z prowizją, tak mi się zarzekala paniusa z
    infolinji, mowiła zeby się niczym nie martwić, i czekać no i czekam
    jutro chyba wezmę urlop i zacznę czekać bardziej skutecznie.

    Mirun.

  • 4. Data: 2005-02-10 12:02:11
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    W <news:cufdqu$rr8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Mirun napisał(a):

> [...]
    > się zarzekala paniusa z infolinji, mowiła zeby się niczym nie
    > martwić, i czekać no i czekam jutro chyba wezmę urlop i zacznę

    Spokojnie! Wiem, że ciężko się do tego zastosować jeśli chodzi o
    pieniądze, ale chyba nic innego Ci nie pozostaje.

    Nie tak dawno w warszawskiej Arkadii płaciłem za spodnie kartą z
    inteligo i pierwsza transakcja się nie udała. Za drugim razem
    wszystko poszło dobrze. Niestety środki na koncie zostały zablokowane
    w obu przypadkach. Na zwrot kwoty błędnie zablokowanej czekałem 7
    dni. Taką też informację otrzymałem z banku, że w przypadku blokad
    spowodowanych np. błędem w komunikacji mają 7 dni na zwrot środków.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 5. Data: 2005-02-10 12:17:30
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    GideoN wrote:
    > Pani telefonistka cie oklamala, oni nigdy nie oddaja pieniedzy tak szybko.
    >
    > Sprawdz do kiedy mas zblokade na tych kwotach, i pieniadze wroca jak sie
    > skonczy blokada.

    Jeśli transakcje są w historii rachunku, to chyba nie chodzi o blokadę.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 6. Data: 2005-02-10 12:18:33
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    Brzmi to brutalnie ale korzystając z jakiejkolwiek karty czy w bankomacie
    czy płacąc w sklepie musisz być na to przygotowany (psychicznie i fizycznie)

    takie rzeczy poprostu się zdarzają, najczęściej wyjaśniane są automatycznie
    (nawet bez składania reklamacji) i poprostu w granicach 7 dni pieniądze są
    odblokowywane (zauważ że one nie zniknęły z Twojego konta tylko są
    zablokowane)

    technika jest poprostu zawodna, choć i tak bardziej bezpieczna niż czynnik
    ludzki

  • 7. Data: 2005-02-10 12:20:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Human Being napisał(a):

> [...]
    > inteligo i pierwsza transakcja się nie udała. Za drugim razem
    > wszystko poszło dobrze. Niestety środki na koncie zostały zablokowane

    Tutaj na 99% nie chodzi o blokadę. Transakcje w Euronecie sa księgowane
    od razu.

  • 8. Data: 2005-02-10 12:22:14
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Dnia 2005-02-10 13:02 Human Being donosi:

> [...]
    > dni. Taką też informację otrzymałem z banku, że w przypadku blokad
    > spowodowanych np. błędem w komunikacji mają 7 dni na zwrot środków.

    Wszystko się zgadza. Miałem podobną sytuację (około 3 lata temu)
    związaną z ING Bank Śląski. Rzeczywiście pieniązki zostały odblokowane
    po około 7-miu dniach.

    pozdrawiam

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,

  • 9. Data: 2005-02-10 12:26:45
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Dnia 2005-02-10 13:20 Wojciech Nawara donosi:

    > Tutaj na 99% nie chodzi o blokadę. Transakcje w Euronecie sa księgowane
    > od razu.
    A jeżeli nie widać blokady to raczej trzeba nabazgrać reklamację podając
    informację, w którym bankomacie i jakim numerem karty została
    dokonana transakcja i przy rozliczeniu bankomatu na logu operacji będzie
    widać, że pieniądze nie zostały z maszyny wypłacone.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-02-10 12:42:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jam_Lasica napisał(a):

    > A jeżeli nie widać blokady to raczej trzeba nabazgrać reklamację podając
    > informację,

    Niekoniecznie. Jeśli bank wie o problemach a sytuacja jest "powszechna"
    to jest duża szansa, że sam wystornuje.