  • 1. Data: 2005-09-29 05:31:39
    Temat: Bankomat oszukał czy Lukas Bank?
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Dnia 24 września chciałem podjąć gotówkę (500 zł) z bankomatu, który
    znajduje się przy jednym z oddziałow BZ WBK. Dwie próby podjęcia gotówki
    były nieudane z winy bankomatu, który nie zrealizował wydanych przeze mnie
    dyspozycji. Po tych próbach bankomat nie wydrukował żadnego potwierdzenia
    dokonywanych prób. Trzecia próba skończyła się podobnie, ale tym razem
    bankomat wydrukował potwierdzenie, na którym widnieje kwota 500 zł i
    komunikat o treści: "Przepraszamy - gotówka nie została wypłacona, operacja
    została wycofana". Gotowki bankomat mi nie wydał.
    Jakież było moje zdziwienie i zdenerwowanie, kiedy w internecie w historii
    operacji zobaczyłem, iż kwota 500 zł została jednak odjęta z mojego konta.
    Nadal stan mojego konta jest pomniejszony o kwotę 500 zł.
    Teraz dochodzę zwrotu gotówki przez Lukas Bank, w którym mam konto
    internetowe, drogą reklamacji. Jestem ciekawy, jak Lukas Bank zamierza
    zrekompensować mi brak dostępu do gotówki, którą nieslusznie dysponuje,
    przez tak długi okres?
    Być może była o tym mowa na grupie, ale jestem zbyt zdenerwowany by szukac w
    google. Mam pytanie. Czy bankomat posiada własną historię przeprowadzanych
    transakcji? Jeśli tak, mogę być spokojny, że pieniądzę zostaną zwrócone.
    Jeśli jednak nie - będzie mi trudno udowodnić niesprawnośc bankomatu.
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2005-09-29 06:35:59
    Temat: Re: Bankomat oszukał czy Lukas Bank?
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik js18 pisze:

    > Czy bankomat posiada własną historię przeprowadzanych
    > transakcji?
    Tak, posiada.

    --
    mj

  • 3. Data: 2005-09-29 11:13:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Sep 2005 07:31:39 +0200, w <dhfu97$btb$1@atlantis.news.tpi.pl>, "js18"
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Jestem ciekawy, jak Lukas Bank zamierza
    > zrekompensować mi brak dostępu do gotówki, którą nieslusznie dysponuje,
    > przez tak długi okres?

    Niezależnie jak skończy się historia (a kończą się różnie), to na to pytanie
    akurat odpowiedź jest jasna. W ŻADEN.

  • 4. Data: 2005-09-29 12:06:29
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    <j...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > przez tak długi okres?

    Niezależnie jak skończy się historia (a kończą się różnie), to na to pytanie

    Nawet ni usłuszę PRZEPRASZAM?

  • 5. Data: 2005-09-29 12:17:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    js18 wrote:

    > Nawet ni usłuszę PRZEPRASZAM?

    Nie.
    Bankomaty tak po prostu dzialaja. Bank zawsze blokuje kwote transakcji
    na zapytanie bankomatu, jesli do wyplaty nie dochodzi, to bank blokade
    usunie. Zwykle po 7 dniach.
    Z bledami bankomatow po prostu musisz sie liczyc i przyjac do
    wiadomosci, ze tak po prostu jest i koniec.

  • 6. Data: 2005-09-29 12:49:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Sep 2005 14:06:29 +0200, w <dhglec$ncd$1@nemesis.news.tpi.pl>, "js18"
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Nawet ni usłuszę PRZEPRASZAM?

    W przypadku Lukasa jest to wątpliwe, nawet gdybyś się dopominał :)

  • 7. Data: 2005-10-05 17:04:05
    Od: "miko.miko" <n...@a...pl>

    Bylem w podobnej sytuacji (nie u Lukasa). Bankomat zablokował a nie
    wypłacił. Po interwencji w banku (o ile pamiętam pisemnej) poinformowano
    mnie, że zostanie to sprawdzone i po kilku dniach kwota wróciła.
    Dont't worry.