  • 1. Data: 2005-09-28 14:58:05
    Temat: kiedy są sesje przychodzące Elixiru w Multibanku?
    Od: k...@o...pl

    ?

  • 2. Data: 2005-09-28 15:22:04
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    A co, na stronie Multibanku nie napisali??

    Darek

  • 3. Data: 2005-09-28 15:31:51
    Od: k...@o...pl

    > A co, na stronie Multibanku nie napisali??
    >
    > Darek

    jak nie wiesz to nie zabieraj głosu

  • 4. Data: 2005-09-28 15:38:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

    > jak nie wiesz to nie zabieraj głosu
    A co, zabronisz?
    KJ (co wie, ale nie powie bo leni nie lubi)

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-09-28 15:41:33
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    [...]

    www.google.pl, szukany tekst: elixir multibank

    wynik:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=elixir+multibank
    &lr=

    Pierwszy link od gory

    pozdrawiam, wk

    ps. jak bys dalej nie mogl znalesc to:
    http://co.multibank.pl/faq/?z=przelewy&t=krajowe#159
    65

  • 6. Data: 2005-09-28 15:42:25
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > jak nie wiesz to nie zabieraj głosu

    Własnie że Wiem. A takie głupie pytania powodują własnie takie odpowiedzi.
    Rusz dupę (bo z głową nie za bardzo) i poszukaj

    Darek

  • 7. Data: 2005-09-28 15:46:05
    Od: k...@o...pl

    > Własnie że Wiem. A takie głupie pytania powodują własnie takie odpowiedzi.
    > Rusz dupę (bo z głową nie za bardzo) i poszukaj
    >
    > Darek

    sam sobie szukaj ciulu
    po to jest lista że może ktoś wie i odpowie szybciej niż to jak bym sam szukał

  • 8. Data: 2005-09-28 15:46:42
    Od: k...@o...pl

    dzięki wielkie

  • 9. Data: 2005-09-28 15:46:47
    Od: "wk" <b...@p...onet.ABCpl>

    > <k...@o...pl> wrote in message
    > [...]

    Aaaa, zapomnialem dodac ze znalezienie tego zajelo mi niespelna 10s.

    pozdrawiam, wk

  • 10. Data: 2005-09-28 15:50:54
    Od: k...@o...pl

    > Aaaa, zapomnialem dodac ze znalezienie tego zajelo mi niespelna 10s.
    >
    > pozdrawiam, wk

    tym bardziej dziękuję że poświęciłeś mi 10s swojego życia