  • 1. Data: 2005-09-28 18:08:53
    Temat: kredyt hipoteczny a zdolnosc kredytowa
    Od: "Dr" <d...@o...pl>

    witam

    chce uzyskac kredyt hipoteczny (wlasnosciowe mieszkanie spoldzielcze
    znajomego, za jego zgoda). oficjalnie nie mam zadnego dochodu, czy jest
    szansa na uzyskanie kredytu? jak wnikliwie jest przy tych kredytach
    sprawdzany wnioskodawca, zalozmy ze bede mial zasw. o dochodze z UoP. kwota
    kredytu to 50000. i ktory bank ma "najlagodniejsza" procedure (tzn ze
    zadowoli sie takim zasw. lub wrecz oswiadczeniem o dochodzie). w koncu przy
    takich kredytach na 20lat zasw. o pracy nic warte nie jest to i tak w
    miedzyczasie zmienia sie prace z 10razy

  • 2. Data: 2005-09-28 18:22:45
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a zdolnosc kredytowa
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > odradzam, wyłudzenie kredytu jest karalne, możesz myślec sobie, że wszystko
    jest ok, a przy podpisaniu umowy ktoś z policji się Tobą zaopiekuje

  • 3. Data: 2005-09-28 20:03:28
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 28-09-2005 o 20:08:53 Dr <d...@o...pl> napisał:

> [...]
    > przy
    > takich kredytach na 20lat zasw. o pracy nic warte nie jest to i tak w

    Jak masz dobrą historie w BIK itp oraz wakład własny na poziomie 35% to
    na oświadczenie w DomBanku (Getin)

    pozdrawiam

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0539-1, 2005-09-27
    Przetestowano na: 2005-09-28 22:03:32

  • 4. Data: 2005-09-28 21:09:34
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Dr" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w koncu przy takich kredytach na 20lat zasw. o pracy nic
    > warte nie jest to i tak w miedzyczasie zmienia sie prace z
    > 10razy

    Jest wiele warte: stanowi ważną dla banku informację o
    potencjalnym kredytobiorcy, na podstawie której można
    oszacować jego 'dochodowe' perspektywy.

    A.

  • 5. Data: 2005-09-29 10:54:31
    Od: "Dr" <d...@o...pl>

    > Jak masz dobrą historie w BIK itp oraz wakład własny na poziomie 35% to
    > na oświadczenie w DomBanku (Getin)

    wklad wlasny w co? nie chce kupic mieszkania tylko aby bylo zabezpieczeniem
    kredytu. a kredyt potrzebuje aby za czesc wykupic inne mieszkanie (rowniez
    spoldzielcze) na wlasnosc, a reszta na wlasne wydatki (autko, komp, etc.)

  • 6. Data: 2005-09-30 07:55:04
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    > zabezpieczeniem kredytu. a kredyt potrzebuje aby za czesc wykupic inne
    > mieszkanie (rowniez spoldzielcze) na wlasnosc, a reszta na wlasne

    Nie udziela sie kredytów hipotecznych na zakupa autka,kompa itp. Raczej
    bank da Ci dokładnie tyle ile wydasz na zakup mieszkania i ani centa
    więcej.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2005-09-30 08:04:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie udziela sie kredytów hipotecznych na zakupa autka,kompa itp. Raczej
    > bank da Ci dokładnie tyle ile wydasz na zakup mieszkania i ani centa
    > więcej.

    Tak sądzisz?
    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/pko/index_kre
    dyty_mieszkaniowe_wlasnykat
    _promo.html
    zwłaszcza to:
    "Dodatkowe 50.000 zł
    Każdy Klient posiadający zdolność kredytową, może przeznaczyć część kredytu
    na wykończenie lub wyposażenie nieruchomości. W przypadku przeznaczenia do
    50.000 zł na ten cel, nie wymagane jest przedstawianie faktur za poniesione
    nakłady. Nie będzie również przeprowadzana inspekcja nieruchomości przez
    pracowników Banku."

  • 8. Data: 2005-09-30 08:22:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "gg" <d...@d...d.> writes:

    > Nie udziela sie kredytów hipotecznych na zakupa autka,kompa itp.

    Udziela sie na cel dowolny - np. w PKO BP pod nazwa "pożyczka
    hipoteczna". Oczywiscie sa drozsze niz kredyt na mieszkanie.

    MJ

  • 9. Data: 2005-09-30 12:07:36
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > Udziela sie na cel dowolny - np. w PKO BP pod nazwa "pożyczka
    > hipoteczna". Oczywiscie sa drozsze niz kredyt na mieszkanie.

    pożyczka hipoteczna to nie jest kredyt hipoteczny.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2005-09-30 14:18:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "gg" <d...@d...d.> writes:

    > pożyczka hipoteczna to nie jest kredyt hipoteczny.

    Tylko co?

    MJ