  • 81. Data: 2016-05-25 17:16:52
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 16:39:09 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

> [...]
    > tego poręczenie dwóch niespłaconych pożyczek zagranicznych: 1 864 000
    > dolarów (7 393 000 zł) i 510 000 jenów (18 454 zł). To w sumie prawie 17 000
    > 000 zł."
    > Sprawę jej długów, a przede wszystkim unikania ich płacenia (w tym rzekome
    > przeniesienie majątku do spółki na Cyprze) opisywała przed rokiem "Gazeta
    > Wyborcza". Partia zażądała od posłanki oficjalnych wyjaśnień, a sama
    > Arciszewska-Mielewczyk zapewniała w wywiadzie, że rzekome przenoszenie
    > majątku na Cypr to "wierutne kłamstwo"."
    Ot to. O to właśnie mi chodzi.
    -Czy te 5mln SKOK pożyczył jej nie zabezpieczając się, nie weryfikując, może w
    oparciu o lewe kwity, bez zdolności itp?
    -czy może SKOK pożyczył, zabezpieczył ale źle oszacował zdolność, zabezpieczenie,
    zbyt optymistycznie do biznesplanu podszedł i w związku z tym kredyt jest
    przeterminowany?
    Jeśli to pierwsze to prokurator i szukanie winnych, i tu przez 8lat platformersi by
    raczej szopke medialną zrobili.
    Więc może po prostu SKOK pożyczył mężowi posłanki biznes nie wyszedł. Kwestia co z
    zabezpieczeniem. Skoro to 5mln to pewnie KNF dokumenty przejrzał ale nic w media nie
    przeciekło.
    Jak było nie wiemy, wiem jednak że gdyby coś można było wywlec i udowodnić to by
    wywleczono.
    Raczej kwity musiały być od strony formalnej dobre, biznes wyglądający na zyskowny
    skoro oprócz SKOKu i banki nawet zagraniczne też pożyczyły. A biznes nie wyszedł-
    zdaża się

  • 82. Data: 2016-05-25 17:34:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 17:16:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    .
> [...]
    skoro oprócz SKOKu i banki nawet zagraniczne też pożyczyły. A biznes >nie wyszedł-
    http://wyborcza.pl/1,76842,15765569,Dlugi_krola_puch
    u__Poslanka_PiS_przejmuje_spadek_po.html
    Czytam tu że mąż posłanki zginął tragicznie.
    Gdzie więc tu wina banków czy SKOK.
    Podałeś przykład posłanki w kontekście afer SKOK napisz może jak to powiązałeś?

  • 83. Data: 2016-05-25 18:21:16
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/26/2016 12:34 AM, Kris wrote:
> [...]
    >
    > Czytam tu że mąż posłanki zginął tragicznie. Gdzie więc tu wina
    > banków czy SKOK. Podałeś przykład posłanki w kontekście afer SKOK

    I dopiero jak zginął jej mąż to się dowiedziała, że prowadził on firmę,
    zaciągał kredyty i wyprowadzał je z kraju? Bidula jedna, tylko współczuć!

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PiS-zwroci-si
    e-o-wyjasnienia-
    do-Doroty-Arciszewskiej-Mielewczyk-ws-kredytu-
    w-SKOK,wid,17462465,wiadomosc.html?ticaid=11712a

    I zwrócił się PiS do niej o te wyjaśnienia, jak zapowiadał? Co z nich
    wynikło?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 84. Data: 2016-05-25 18:37:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 May 2016 17:10:23 +0200, w <5745c065$0$678$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A w Panama-Paper figuruje ?

    A Panama to Cypr?

  • 85. Data: 2016-05-25 18:41:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 May 2016 08:16:52 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Ot to. O to właśnie mi chodzi.
    > -Czy te 5mln SKOK pożyczył jej nie zabezpieczając się, nie weryfikując, może w
    oparciu o lewe kwity, bez zdolności itp?

    Zdolność można sobie zrobić, i to taką, że prokurator nie siada -- mimo że z
    góry widać że to wał.

    > -czy może SKOK pożyczył, zabezpieczył ale źle oszacował zdolność, zabezpieczenie,
    zbyt optymistycznie do biznesplanu podszedł i w związku z tym kredyt jest
    przeterminowany?

    No pewnie, można się tak łudzić :))

    > Jeśli to pierwsze to prokurator i szukanie winnych, i tu przez 8lat platformersi by
    raczej szopke medialną zrobili.

    Nie każdy ma ochotę zajmować się przez 100% czasu szopkami.

> [...]
    przeciekło.
    > Jak było nie wiemy, wiem jednak że gdyby coś można było wywlec i udowodnić to by

    Naiwność co poniektórych nie zna granic :))

  • 86. Data: 2016-05-25 18:43:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 May 2016 01:21:16 +0900, w <ni4jdq$1ojr$5@gioia.aioe.org>, Tomasz
    Chmielewski <t...@n...example.com> napisał(-a):

    > I zwrócił się PiS do niej o te wyjaśnienia, jak zapowiadał? Co z nich
    > wynikło?

    PiS, w osobie ministra MSW, obecnie łaja policjantów, że skuli 19-latkę.
    Zupełnie przypadkowo córkę tejże pani :))

    Chyba komendant główny policji długo już nie pokomenduje, bo broni policjantów.

  • 87. Data: 2016-05-25 20:33:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 18:21:20 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > I zwrócił się PiS do niej o te wyjaśnienia, jak zapowiadał? Co z nich
    > wynikło?

    A gdzie tu złe SKOKi przypiąć?

  • 88. Data: 2016-05-25 20:36:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 18:46:02 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Thu, 26 May 2016 01:21:16 +0900, w <ni4jdq$1ojr$5@gioia.aioe.org>, Tomasz
    > Chmielewski <t...@n...example.com> napisał(-a):
    >

    > Chyba komendant główny policji długo już nie pokomenduje, bo broni policjantów.

    Pewnie napiszesz że naiwny jestem ale tu też związku ze SKOKami nie widze

  • 89. Data: 2016-05-25 20:53:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > PiS, w osobie ministra MSW, obecnie łaja policjantów, że skuli 19-latkę.
    > Zupełnie przypadkowo córkę tejże pani :))

    Ejże. Córka to była *radnej* PIS, a pani Arciszewska-Mielewczyk jest
    posłanka.

    Więc chyba coś ten teges.
    KJ

    Anything is possible, unless it's not.

  • 90. Data: 2016-05-25 20:56:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > W dniu środa, 25 maja 2016 16:39:09 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    [...]
> [...]
    przeterminowany?
    > Jeśli to pierwsze to prokurator i szukanie winnych, i tu przez 8lat platformersi by

    zwracam uwagę, że przez długi czas SKOK-i były poza kontrolą, więc
    cieżko było się dobrać. Więc to rozumowanie jest naciągane. Wystarczy
    popatrzeć na SKOK w Wołominie.

    (nie nie wypowiadam się tu o biznesie męża p. poseł)

    KJ

    Remembering is for those who have forgotten.
    -- Chinese proverb