  • 1. Data: 2016-05-22 16:54:54
    Temat: Fałszywe maile z ING BANK UWAGA (niedziela 22.05.2016)
    Od: Witak <d...@g...com>

    UWAGA na fałszywe maile z ING BANK !, dzisiaj (niedziela 22.05) dostałem
    mail o rzekomym zablokowaniu dostępu do konta w banku ING z powodu
    nieautoryzowanego dostępu. NIE MAM KONTA w ING :)

    Mail wygląda autentycznie ale nadawcą jest e...@h...com.au a
    pod linkiem www.ingbank.pl\weryfikacja kryje się adres ingbankloguj.pw
    (po adresie jest moj adres email na który dostałem tego gniota)

    cała oryginalna treść:

    Data: 22.05.2016 r.
    Dostęp do Twojego konta ING został zablokowany!

    W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zablokowaliśmy twoje konto w
    systemie ING Bank Śląski, powodem jest nieautoryzowany dostęp do konta.
    W celu odzyskania dostępu prosimy o weryfikację właściciela rachunku,
    logując się na:
    www.ingbank.pl/weryfikacja

    Serdecznie pozdrawiamy,
    Zespół ING Bank Śląski S.A.

    W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Infolinia 801 601 607

    Ten e-mail został wygenerowany automatycznie. Prosimy na niego nie
    odpowiadać. ING Bank Śląski S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sokolska
    34, 40-086 Katowice, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Katowic -
    Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
    numerem KRS 0000005459, REGON 271514909, NIP 634 013 54 75, kapitał
    zakładowy i wpłacony 792.345.340 zł.

  • 2. Data: 2016-05-23 08:20:12
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-05-22 o 16:54, Witak pisze:
    > UWAGA na fałszywe maile z ING BANK !, dzisiaj (niedziela 22.05) dostałem
    > mail o rzekomym zablokowaniu dostępu do konta w banku ING z powodu
    > nieautoryzowanego dostępu. NIE MAM KONTA w ING :)

    Oj tam
    Ja dostałem takich 13 :) Jak widać o mnie bardziej się troszczą.
    Z różnymi tematami i od różnych nadawców z całego świata.
    Treść wszędzie identyczna, taka jak u Ciebie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-05-23 11:50:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > Oj tam
    > Ja dostałem takich 13 :) Jak widać o mnie bardziej się troszczą.

    Pozazdrościć. Jesteś znany w świecie :)
    P.G.

  • 4. Data: 2016-05-23 14:43:47
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-05-23 o 11:50, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > Pozazdrościć. Jesteś znany w świecie :)

    Ano jest się z czego cieszyć :) Jestem na bieżąco z popularnymi akcjami
    fishingowymi.

    Majle dot. PKO, mBanku, BZWBK itp również przychodziły zwykle w ilości
    minimum 10 sztuk. Trafiłem na jakąś dobrą listę rozsyłkową.

    Zajrzałem do kosza:
    141 majli od PKO
    34 majle z mBanku
    19 z BZWBK
    13 z ING

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-05-23 14:59:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Zajrzałem do kosza:
    > 141 majli od PKO
    > 34 majle z mBanku
    > 19 z BZWBK
    > 13 z ING

    U siebie nie znalazłe ani jednego maila z banku.
    Spróbuj założyć jakieś normalne konto email.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2016-05-24 10:15:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-05-23 o 14:59, marfi pisze:
    > Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > U siebie nie znalazłe ani jednego maila z banku.
    > Spróbuj założyć jakieś normalne konto email.

    Niestety to adres służbowy, który rozszedł się po świecie, muszę z tym
    żyć. Prywatnie nie dostaję tych majli na żadne z kont pocztowych.