  • 91. Data: 2016-05-25 21:07:12
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >A Panama to Cypr?

    Panama Papers to nie tylko Panama ...

    J.

  • 92. Data: 2016-05-25 21:08:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 20:57:02 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > zwracam uwagę, że przez długi czas SKOK-i były poza kontrolą, więc
    > cieżko było się dobrać. Więc to rozumowanie jest naciągane. Wystarczy
    > popatrzeć na SKOK w Wołominie.
    Ale w końcu zostały objęte nadzorem i np KNF miał wgląd w dokumenty zapewne.

  • 93. Data: 2016-05-25 21:11:01
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > zwracam uwagę, że przez długi czas SKOK-i były poza kontrolą, więc
    > cieżko było się dobrać. Więc to rozumowanie jest naciągane. Wystarczy
    Tam to WSI podobno maczało łapy więc faktycznie trudno mogło być.

  • 94. Data: 2016-05-25 21:12:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 05/26/2016 12:34 AM, Kris wrote:
> [...]
    u__Poslanka_PiS_przejmuje_spadek_po.html

    >I dopiero jak zginął jej mąż to się dowiedziała, że prowadził on
    >firmę,
    >zaciągał kredyty i wyprowadzał je z kraju? Bidula jedna, tylko
    >współczuć!

    A czy to takie dziwne ? Ona, wieczna poslanka, mogla nie miec czasu,
    aby firme meza kontrolowac.
    A on mogl wyprowadzac profilaktycznie - na wypadek rozwodu z zona.

    Upadek firmy po smierci wlasciciela tez jakis bardzo dziwny nie jest

    J.

  • 95. Data: 2016-05-25 21:19:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Ale w końcu zostały objęte nadzorem i np KNF miał wgląd w dokumenty zapewne.

    Ale na wszystko potrzeba czasu. Myślałem, że oczywistości nie muszę
    tłumaczyć.
    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 96. Data: 2016-05-25 21:32:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 21:21:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    .

    > Ale na wszystko potrzeba czasu. Myślałem, że oczywistości nie muszę
    > tłumaczyć.
    Ale właśnie ostatnie lata to nadzór KNF+ PO u władzy- chyba lepiej już nie mogło być
    i pewnie szybko nie będze.
    Ośmiornicożercy znowu przespali okazje;)

  • 97. Data: 2016-05-25 21:40:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

> [...]
    być i pewnie szybko nie będze.
    > Ośmiornicożercy znowu przespali okazje;)

    Rozumiem, że Ty w ciągu jednego wieczoru zrozumiesz (celowo zabagniony)
    bilans takiego skoku czy banku, zastanowisz się "co dalej", przeprowadzisz
    całe postępowanie (w tym np. doręczenia i odwołania) . Szacun. Kudy mi
    do takiego wszechmocnego fachowca.
    Miłego dnia.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    He's dead, Jim.

  • 98. Data: 2016-05-25 21:55:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 21:41:02 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

> [...]
    > bilans takiego skoku czy banku, zastanowisz się "co dalej", przeprowadzisz
    > całe postępowanie (w tym np. doręczenia i odwołania) . Szacun. Kudy mi
    Ale to już prawe 4 lata czasu w tym 3 lata pod sprzyjającymi rządami ośmiornicożercow

  • 99. Data: 2016-05-26 04:46:47
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/26/2016 03:36 AM, Kris wrote:

    > Pewnie napiszesz że naiwny jestem ale tu też związku ze SKOKami nie widze

    Problem w tym, że stworzono system, z którego w białych rękawiczkach
    "uprzywilejowani kolesie" mogli pełnymi garściami kraść pieniądze.
    Przykładem właśnie kredyt udzielony mężowi ów posłanki PiS - który od
    razu wywędrował gdzieś za granicę po czym zaprzestano jego spłacania -
    choć bardziej rzeczowym przykładem jest skala strat, jakie zostały
    narobione w całym sektorze SKOK.

    Dalej - gdy państwo się zorientowało, że system SKOK coś mocno nie gra,
    to była jedna jedyna partia w Polsce, która walczyła nogami i rękami,
    aby SKOK pozostał bez jakiejkolwiek kontroli. Kolejny przypadek?

    - Interesuje nas, czy pan Piotr Duda w imieniu swoich członków
    (...) zapytał pana Andrzeja Dudę, który wcześniej pracował w
    Kancelarii Prezydenta i odpowiadał za proces legislacyjny,
    dlaczego w Kancelarii Prezydenta próbowano nie dopuścić do
    objęcia SKOK-ów nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.
    Przypomnijmy, że brak nadzoru nad SKOK-ami doprowadził do
    bardzo wielu patologii w tejże instytucji - mówił Szejnfeld.
    Dodał, że skutkiem tych patologii była utrata "ogromnych
    pieniędzy" przez członków Kas.

    Przypomnę - do chwili obecnej z sektora SKOK znikło "niewiadomogdzie" 5
    mld zł, przy niespełna 13 mld zł aktywów, a większość innych kas
    wykazuje straty i jest objęta programem naprawczym.

    Żeby zachować proporcje - to tak, jakby państwo musiało pokryć straty
    banków komercyjnych w wysokości 400 mld zł (tak, czterystu miliardów
    złotych), z prawdopodobną koniecznością pokrycia kolejnych 400 mld zł, a
    jedna z partii cały czas zaklinała opinię publiczną i mówiła, że
    wszystko jest w porządku, jej "niepartyjny" prezydent wetował możliwość
    objęcia państwowej kontroli (KNF) nad tym sektorem (taką funkcję
    kontrolną w SKOKach miała pełnić szefowana przez senatora PiS Kasa
    Krajowa, która cały czas zapewniała, że wszystko jest świetnie), jej
    członkowie partii atakowali Trybunał Konstytucyjny, który taką kontrolę
    umożliwił.

    Przecież ta skala strat śmierdzi na kilometr i naprawdę trzeba być
    naiwnym, żeby twierdzić "ah, podwinęła im się noga" i machnąć na to ręką
    (w końcu BFG płaci "niczyimi" pieniędzmi, więc nic się nie stało).

    W porządku, gdyby to były kłopoty w jednej kasie lub w dwóch, skłonny
    bym był uznać tą teorię. Ale w systemie SKOK jest zupełnie na odwrót -
    kłopotów nie ma tylko w jednej kasie lub w dwóch.

    W 2009 roku ówczesny prezydent Lech Kaczyński zaskarżył ustawę
    o SKOK-ach do TK. Ustawa miała m.in. na celu objęcie Kas
    kontrolą Komisji Nadzoru Finansowego.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptravaler.com

  • 100. Data: 2016-05-26 05:03:56
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/26/2016 04:11 AM, Kris wrote:

    > Tam to WSI podobno maczało łapy więc faktycznie trudno mogło być.

    Ale są na to jakieś dowody, poza tym, że na jednym "dowodem", ze na
    jakimś zdjęciu ktoś widział prezydenta i jakiegoś byłego oficera? Rzuć
    gównem w tłum, to do kogoś się przylepi?

    Mój kolega ma zdjęcie z papieżem (z jakiejś wycieczki do Watykanu gdy
    był młody) - teraz to już nie wiem, czy o wszystkie przewinienia KK w
    Polsce mam oskarżać kolegę?

    Popatrz w sprawozdania różnych SKOK czy Kasy Krajowej SKOK. Ludzi z
    nazwiskiem Bierecki jest tam cała garść, to wręcz biznes rodzinny. Inni
    ludzi z Kasy Krajowej potrafią się przewijać w zarządach innych kas, ile
    oni etatów na raz robią? Również w upadłym SKOK Wołomin, gdzie był jakiś
    oszust ze stażem w WSI.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com