  • 121. Data: 2016-05-31 13:31:15
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 May 2016 12:32:58 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > W dniu środa, 25 maja 2016 21:21:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > .

    > Ale właśnie ostatnie lata to nadzór KNF+ PO u władzy- chyba lepiej już nie mogło
    być i pewnie szybko nie będze.
    > Ośmiornicożercy znowu przespali okazje;)

    A ilu to Ziobro skuł przestępców?

    SKOK-i to był pisowski system na wyprowadzanie kasy. Kiedyś na takich było
    mówiło się złodzieje, teraz to twoja władza :).

    ---
    Avast.

  • 122. Data: 2016-05-31 13:31:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 May 2016 12:11:01 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Kris

    Za dużo szmatławców czytasz.

    ---
    Avast.

  • 123. Data: 2016-05-31 14:34:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 13:32:19 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Za dużo szmatławców czytasz.
    Czasami warto coś innego oprócz Wyborczej i TVN

  • 124. Data: 2016-05-31 14:47:10
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/31/2016 09:34 PM, Kris wrote:

    > Czasami warto coś innego oprócz Wyborczej i TVN

    Co polecasz?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 125. Data: 2016-06-01 14:59:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 May 2016 21:47:10 +0900, w <nik14d$ego$2@gioia.aioe.org>, Tomasz
    Chmielewski <t...@n...example.com> napisał(-a):

    > Co polecasz?

    niezalezna.pl ;) + inne brukowce typu wpolityce.pl itp.
    Po tygodniu czytania wszędzie będziesz widział Niemców ;)
    Po dwóch wskazana wizyta u psychiatry.

    ---
    Avast.

  • 126. Data: 2016-06-01 15:46:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 15:01:52 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > niezalezna.pl ;) + inne brukowce typu wpolityce.pl itp.
    Taki sam stopień obiektywizmu jak wyborcza czy tvp ostatnio
    > Po tygodniu czytania wszędzie będziesz widział Niemców ;)
    > Po dwóch wskazana wizyta u psychiatry.
    Jak czasami Twoje wypowiedzi czytam to jestem skłonny się zgodzić że wizyta u
    psychiatry była konieczna;)

  • 127. Data: 2016-06-01 16:24:04
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/01/2016 10:46 PM, Kris wrote:

    > Taki sam stopień obiektywizmu jak wyborcza czy tvp ostatnio
    > Jak czasami Twoje wypowiedzi czytam to jestem skłonny się zgodzić że wizyta u
    psychiatry była konieczna;)

    Żarty żartami - jaką obiektywną prasę polecasz?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com