  • 11. Data: 2012-04-28 08:53:38
    Temat: Re: Bank of China
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "zlotowinfo" jndq43$mgn$...@i...gazeta.pl

    > Po co? Niech pójdą na całość -- niech złączą te kraje w jedną ogromną krainę.

    Tak jak Tybet, prawda?

    > Na razie Chińczykom zawdzięczamy tanie ubrania i tanią elektronikę a wkrótce
    > być może nieruchomości w Polsce zaczną drożeć -- gdy Chińczycy będą osiedlali
    > się masowo w Polsce. :)

    Na rdzennych chińskich ziemiach ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2012-04-28 09:32:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jng459$40u$...@i...gazeta.pl

    > Po co? Niech pójdą na całość -- niech złączą te kraje w jedną ogromną krainę.

    : Tak jak Tybet, prawda?

    Niezupełnie. Na przykład -- po co nam jakaś niezwykła kolej tybetańska?
    Wystarczy nam reżim chiński, wystarczą nam prześladowania religijne itp...

> [...]
    > być może nieruchomości w Polsce zaczną drożeć -- gdy Chińczycy będą osiedlali

    No tak. ;)

    -=-

    A poważniej -- i tak ich nikt nie powstrzyma.

    Azjaci mnożą się, rozwijają się, gdy tymczasem Polaków nie przybywa.
    Stalin tak wprowadził zakaz aborcji, że przyrost naturalny był niezły.
    Kościół zaś tak wprowadzał (Rokita nazwał Langenorta łupinką, białostoccy
    duszpasterze -- ksiądz Łazewski i ksiądz Koszewnik -- nazywali mnie
    aborcjonistą i dzieciobójcą, choć od zawsze byłem przeciwnikiem przerywania
    ciąży) ochronę życia nienarodzonego i taką wprowadzał politykę prorodzinną,
    że w czasie panowania tegoż Kościoła (przez ostatnie ćwierć wieku) nie ma
    w Polsce przyrostu naturalnego.

    Produkty chińskie są u nas od dawna -- dzięki nim możemy egzystować.
    I firmy chińskie są tu nieźle ukorzenione.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-04-30 09:35:22
    Od: " " <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > TeDebile to chińszczyzna? Trzeba będzie przenieść numer do Carrefoura/u.
    >

    > http://jdtech.pl/2011/08/alternatywy-dla-aero2-ofert
    a-freem.html

    Świetny wynalazek, tylko trzeba mieć kod polecający od jakiegoś użytkownika
    FreeM. Masz coś takiego?

  • 14. Data: 2012-04-30 10:19:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> jnlfbq$6md$...@i...gazeta.pl

    a-freem.html

    > Świetny wynalazek, tylko trzeba mieć kod polecający od jakiegoś użytkownika
    > FreeM. Masz coś takiego?

    To coś nie ma chyba nic wspólnego z Carrefourem.
    Nie mam kodu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-05-28 13:12:56
    Od: luc <b...@g...net>

    Już za chwileczkę:

    wyborcza.biz/finanse/
    1,105684,11811696,Bank_of_China_za_tydzien_otwiera_o
    ddzial_w_Polsce_.html

    pzdrwm
    luc

    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq ;-)

  • 16. Data: 2012-06-05 10:58:37
    Od: luc <b...@g...net>

    Wywiesili kartkę, że zapraszają od 6 czerwca. Kto zakłada konto nr
    1? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 17. Data: 2012-06-05 19:33:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" e...@f...go
    oglegroups.com

    : Wywiesili kartkę, że zapraszają od 6 czerwca. Kto zakłada konto nr 1? ;-)

    A ile dają za założenie?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-06-05 21:19:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    > Wywiesili kartkę, że zapraszają od 6 czerwca. Kto zakłada konto nr
    > 1? ;-)

    tylko jutro nie stój od 4tej by być pierwszy ;p

    erator/

  • 19. Data: 2012-06-05 22:13:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "luc" e...@f...go
    oglegroups.com

    > : Wywiesili kartkę, że zapraszają od 6 czerwca. Kto zakłada konto nr 1? ;-)
    >
    > A ile dają za założenie?...

    O! I ten tok rozumowania jest prawidłowy :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 20. Data: 2012-06-05 23:00:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote on 2012-06-05_21:19
    > Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

    > tylko jutro nie stój od 4tej by być pierwszy ;p

    Powiem Ci w tajemnicy, że musisz przyjść zaraz po trzeciej, bo o
    wpół do czwartej będzie już zlotowinfo ;-)

    witrak()