  • 1. Data: 2012-04-25 14:36:38
    Temat: Optima, najwyższy czas na ewakuację.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Z przyjemnością informujemy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty
    Jednodniowej
    wyniesie 6% od dnia 1-go maja 2012

  • 2. Data: 2012-04-25 15:16:11
    Temat: Re: Optima, najwyższy czas na ewakuację.
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    >Z przyjemnością informujemy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty
    >Jednodniowej
    > wyniesie 6% od dnia 1-go maja 2012
    Taa ....

    Twoja lokata będzie nadal najkorzystniejszą lokatą z dzienną kapitalizacją
    odsetek!

    - tylko co komu teraz po dziennych odsetkach ;P

  • 3. Data: 2012-04-25 15:22:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości

> [...]
    > odsetek!
    >
    > - tylko co komu teraz po dziennych odsetkach ;P

    Można zostawic na 6% jako lokatę z dzienną kapitalizacją , ale Alior daje 6,2%
    , także z mozliwością zerwania bez utraty odsetek. Zostawiając jednodniową na 6%
    możemy dodatkowe przelane srodki trzymac na 6,5%. Jeżeli nie pomniejszylismy
    salda po 6 kwietnia.

    Jak komu pasuje.

  • 4. Data: 2012-04-25 15:34:43
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > jednodniową na 6% możemy dodatkowe przelane srodki trzymac na 6,5%. Jeżeli nie

    A korzystniej jest miec potracany codziennie podatek niz raz na miesiac ?
    - moze skorzystam goscinnie z Entera i pojde "pomiauczec"
    zobaczymy, moze sie cos ciekawego jeszcze wykluje u konkurencji

  • 5. Data: 2012-04-25 15:36:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 14:36:38 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Z przyjemnością informujemy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty
    > Jednodniowej
    > wyniesie 6% od dnia 1-go maja 2012

    No ale jak się chce mieć te 6,5% no KO, to lepiej je zatrzymać na tych
    jednodniowych na 6% niż trzymać na KO na 5,8%. Oczywiście wszystko zależy
    od sytuacji, wiadomo.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-04-25 15:45:59
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > No ale jak się chce mieć te 6,5% no KO, to lepiej je zatrzymać na tych
    > jednodniowych na 6% niż trzymać na KO na 5,8%. Oczywiście wszystko zależy
    > od sytuacji, wiadomo.

    A czy przy kapitalizacji odsetek NA lokacie
    nie bedzie bardziej sie oplacalo ja zerwac i przewalic na KO ?
    wowczas odsetki + nadwyzka leca juz na 6,5 a nie 6
    - i znow bez liczenia sie nie da :D

  • 7. Data: 2012-04-25 15:48:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 15:45:59 +0200, Waldek napisał(a):

    > A czy przy kapitalizacji odsetek NA lokacie nie bedzie bardziej sie
    > oplacalo ja zerwac i przewalic na KO ? wowczas odsetki + nadwyzka leca
    > juz na 6,5 a nie 6 - i znow bez liczenia sie nie da :D

    No jak zawsze he he.
    Ja np mam tam kilka lokat a na KO trzymam jakieś bieżące rzeczy z racji
    nielimitowanej ilości przelewów. Także raczej nie przerzucę lokat na KO,
    bo mi się wszystko wymiesza w cholerę ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-04-25 15:52:53
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > nielimitowanej ilości przelewów. Także raczej nie przerzucę lokat na KO,
    > bo mi się wszystko wymiesza w cholerę ;)

    "Już 15 maja wprowadzimy do oferty kolejny bardzo atrakcyjny produkt
    oszczędnościowy
    i mamy nadzieję, że zechcesz go rozważyć szukając alternatywy dla nowych
    oszczędności"

    - jak bardzo atrakcyjny ?
    - no, zalezy ile nam srodkow z kont wyparuje ... ;P

    Pozdro

  • 9. Data: 2012-04-25 16:05:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 15:52:53 +0200, Waldek napisał(a):

    > - jak bardzo atrakcyjny ?
    > - no, zalezy ile nam srodkow z kont wyparuje ... ;P

    No zobaczymy. BGŻO na razie przejęła koszulkę lidera od klonów no i musi
    coś robić aby ją utrzymać, bo Alior podgryza a i klony się powoli budzą z
    zimowego letargu ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2012-04-25 16:36:25
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    >Z przyjemnością informujemy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty
    >Jednodniowej
    > wyniesie 6% od dnia 1-go maja 2012

    To sie wyzarli ;p Mam pytanko do zorientowanych: czy jesli
    wczoraj na koncie oszczednosciowym w BGZ opt. mialem
    zero, a dzis mam 40k, to owo 40k bedzie oprocentowane
    na 6,5% czy na 5,8%?

    Bo wszystko ponad te sume juz ewakuowalem i tylko sie
    zastanawiam czy zostawic te 40k.