    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank of China
    Date: Sat, 28 Apr 2012 09:32:38 +0200

    "Zbynek Ltd." jng459$40u$...@i...gazeta.pl

    > Po co? Niech pójdą na całość -- niech złączą te kraje w jedną ogromną krainę.

    : Tak jak Tybet, prawda?

    Niezupełnie. Na przykład -- po co nam jakaś niezwykła kolej tybetańska?
    Wystarczy nam reżim chiński, wystarczą nam prześladowania religijne itp...

    > Na razie Chińczykom zawdzięczamy tanie ubrania i tanią elektronikę a wkrótce
    > być może nieruchomości w Polsce zaczną drożeć -- gdy Chińczycy będą osiedlali
    > się masowo w Polsce. :)

    : Na rdzennych chińskich ziemiach ;-)

    No tak. ;)

    -=-

    A poważniej -- i tak ich nikt nie powstrzyma.

    Azjaci mnożą się, rozwijają się, gdy tymczasem Polaków nie przybywa.
    Stalin tak wprowadził zakaz aborcji, że przyrost naturalny był niezły.
    Kościół zaś tak wprowadzał (Rokita nazwał Langenorta łupinką, białostoccy
    duszpasterze -- ksiądz Łazewski i ksiądz Koszewnik -- nazywali mnie
    aborcjonistą i dzieciobójcą, choć od zawsze byłem przeciwnikiem przerywania
    ciąży) ochronę życia nienarodzonego i taką wprowadzał politykę prorodzinną,
    że w czasie panowania tegoż Kościoła (przez ostatnie ćwierć wieku) nie ma
    w Polsce przyrostu naturalnego.

    Produkty chińskie są u nas od dawna -- dzięki nim możemy egzystować.
    I firmy chińskie są tu nieźle ukorzenione.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'