  • 1. Data: 2012-04-25 18:13:52
    Temat: konto dla brytyjskiej LTD w Polskim banku - gdzie?
    Od: ETR <n...@n...pl>

    Witam,

    Czy orientuje się ktoś z grupowiczów w którym banku w PL mogę założyć
    konto bankowe z obsługą via net i kartą płatniczą na spolkę LTD
    zarejestrowaną w UK ?

    ETR

    --
    www.lifeprogress.pl

  • 2. Data: 2012-04-29 00:01:03
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Wednesday, April 25, 2012 6:13:52 PM UTC+2, ETR wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy orientuje się ktoś z grupowiczów w którym banku w PL mogę założyć
    > konto bankowe z obsługą via net i kartą płatniczą na spolkę LTD
    > zarejestrowaną w UK ?

    Prawie w każdym, na pewno w BZWBK, najprawdopodobniej również w Millennium, Nordea,
    Pekao, BRE, Alior, a być może i: Meritum, BOŚ, ING, BPH, Citi, DB, Fortis i pewnie
    parę innych.

    Pewnie krótsza będzie lista tych w których nie można.

    Pewność mam co do tego że w BZWBK może bo sam znam jedną brytyjską spółkę która
    założyła tam konto w zeszłym roku.

  • 3. Data: 2012-04-30 12:31:25
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 29.04.2012 00:01, Miernik pisze:

> [...]
    >
    > Pewnie krótsza będzie lista tych w których nie można.
    >
    > Pewność mam co do tego że w BZWBK może bo sam znam jedną brytyjską spółkę która

    Ok, dziękuję. W BZWBK bez problemu .

    Pozdrawiam

    ETR

    --