  • 1. Data: 2012-04-26 09:56:42
    Temat: Bank of China
    Od: luc <b...@g...net>

    Przechodziłem wczoraj Zielną... i:

    http:\\goo.gl/gru8m

    Mają tempo, trzeba przyznać...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2012-04-26 14:44:33
    Temat: Re: Bank of China
    Od: " " <a...@g...pl>

    luc <b...@g...net> napisał(a):

    > Maj=C4=85 tempo, trzeba przyzna=C4=87...

    To co, kto pierwszy zakłada u nich konto? Testujemy? ;-)

  • 3. Data: 2012-04-26 14:59:22
    Od: luc <b...@g...net>

    On 26 Kwi, 14:44, " " <a...@g...pl> wrote:

    > To co, kto pierwszy zakłada u nich konto? Testujemy? ;-)

    Dziś nie mam czasu, by zajrzeć do środka...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 4. Data: 2012-04-26 15:21:21
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    wrote:

    > To co, kto pierwszy zakłada u nich konto? Testujemy? ;-)

    Beda lokaty w juanach? :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2012-04-27 09:46:56
    Od: luc <b...@g...net>

    Zajrzałem przez okno do środka. Pusto jeszcze, dopiero instalują
    stanowiska, a na drzwiach brak info o godzinach otwarcia...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 6. Data: 2012-04-27 10:31:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    To jedna z najświeższych wiadomości:

    <http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Chinskie-banki-ju
    z-dzialaja-Podpisali-
    umowe-z-ARP,wid,14440027,wiadomosc.html>

    więc chyba niedługo można się spodziewać jakieś konkretniejszych ruchów.
    No ciekawe czy czymś nas zaskoczą, bo było nie było to chyba pierwszy
    bank w Polsce stricte azjatycki.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-04-27 11:50:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >
    > więc chyba niedługo można się spodziewać jakieś konkretniejszych ruchów.
    > No ciekawe czy czymś nas zaskoczą, bo było nie było to chyba pierwszy

    oby zrobili bezpłatne transfery kasy między naszymi krajami

    erator/

  • 8. Data: 2012-04-27 13:08:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jndq43$mgn$...@i...gazeta.pl

    > oby zrobili bezpłatne transfery kasy między naszymi krajami

    Po co? Niech pójdą na całość -- niech złączą te kraje w jedną ogromną krainę.
    Na razie Chińczykom zawdzięczamy tanie ubrania i tanią elektronikę a wkrótce
    być może nieruchomości w Polsce zaczną drożeć -- gdy Chińczycy będą osiedlali
    się masowo w Polsce. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-04-27 13:29:32
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jndusp$6a6$1@inews.gazeta.pl...

    > Na razie Chińczykom zawdzięczamy tanie ubrania i tanią elektronikę a wkrótce

    - ale mowia ze co tanie to drogie ;)
    albo ze nie stac nas na tanie rzeczy <jednorazowe>

  • 10. Data: 2012-04-27 13:50:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jndvuj$euh$...@n...news.atman.pl

    > - ale mowia ze co tanie to drogie ;)
    > albo ze nie stac nas na tanie rzeczy <jednorazowe>

    Papier jednorazowego podtarcia... Co z tego, że tani, skoro jednorazowy?

    -=-

    Chinka jednorazowego użytku?... Bez przesady!
    Niby to prawda, że jakiś czas rodziły zwykle po jednym
    dziecku, ale już naprawiono ów bug w sofcie -- teraz
    Chinki mogą rodzić wiele dzieci...

    -=-

    Już raz pokazałem chińszczyznę:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/23/H
    ong_Kong_Skyline_Restitch_-_Dec_2007.jpg

    -=-

    Era znów okrada mnie... A raczej moja matkę. :) Ze startera TeDebilnego ściekają
    pieniądze...
    TeDebile to chińszczyzna? Trzeba będzie przenieść numer do Carrefoura/u.

    http://jdtech.pl/2011/08/alternatywy-dla-aero2-ofert
    a-freem.html

    Bezpłatny Internet we FreeM <-- słaba ta bezpłatność
    Wolę już Carrefourową.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'