  • 1. Data: 2012-04-25 12:56:20
    Temat: mBank - Oferta (nie) dla Ciebie
    Od: luc <b...@g...net>

    http://samcik.blox.pl/2012/04/Jak-w-gangsterskim-fil
    mie-w-kwadrans-wyczyscili.html

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2012-04-25 13:39:54
    Temat: Re: mBank - Oferta (nie) dla Ciebie
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    news:8e1896d2-385a-4e0a-93ec-a47c6ffdfc11@v2g2000vbv
    .googlegroups.com...
    http://samcik.blox.pl/2012/04/Jak-w-gangsterskim-fil
    mie-w-kwadrans-wyczyscili.html

    Bardzo prawdopodobny scenariusz.
    mBąk ma gówniane procedury
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Nawet posiadajac liste hasel jednorazowych
    mozna 2 klikami przejsc na autoryzacje sms
    - o ZGROZO - system nie pyta wtedy o haslo z listy jednorazowej
    tylko o potwierdzenie wyslanym sms-sem na telefon kontaktowy.

  • 3. Data: 2012-04-25 14:06:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <j...@t...mam> writes:

> [...]
    > mozna 2 klikami przejsc na autoryzacje sms
    > - o ZGROZO - system nie pyta wtedy o haslo z listy jednorazowej

    Pan bredzi. Sprawdziłem przed chwilą. W smsie jest wysłany numer hasła
    listy TAN.

    I to hasło z TAN trzeba wpisać.

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    Tell the truth or trump--but get the trick.

  • 4. Data: 2012-04-25 14:39:47
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pan bredzi. Sprawdziłem przed chwilą. W smsie jest wysłany numer hasła
    > listy TAN.

    Wycofalem posta :] - widocznie nie zadzialalo
    - tez sprawdzilem.

    Sorki