  • 1. Data: 2012-04-25 19:40:10
    Temat: ZNowu ;-) Ktory bank dla malej firmy? ;-)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc:)

    Dawno temu obiecalem, ze pogonie Kredyt Bank ale nie mialem
    czasu udac sie do oddzialu zeby wypowiedziec umowe...
    Czasu nie bylo zeby sie tym zajac...

    Postanowilem sie jednak zmobilizowac i zalatwie to po niedzieli.

    W zwiazku z tym mam pytanie o bank z taka oferta:
    - ZERO oplat za prowadzenie konta,
    - ZERO oplat za przelewy ZUS, podatki,
    - ZERO oplat za wyplaty z bankomatow - przynajmniej Euronet,
    najlepiej wszystkich w kraju.

    Poza tym interesuje mnie latwosc lokowania nadwyzek z konta
    na dobrze oprocentowanych lokatach. Wazne - bez zakladania
    dodatkowego konta "prywatnego" czy innych bzdur. Po prostu
    lokaty w ramach konta firmowego. I nie na 2% miesiecznie ;)

    Wiecej nie chce od banku nic - zadnych debetow, kredytow etc.

    Podpowiecie gdzie sie udac?

  • 2. Data: 2012-04-25 20:13:39
    Temat: Re: ZNowu ;-) Ktory bank dla malej firmy? ;-)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Moze to http://ideabank.pl/konto_firma_to_ja

> [...]
    > konta "prywatnego" czy innych bzdur. Po prostu
    > lokaty w ramach konta firmowego. I nie na 2% miesiecznie ;)

    % chyba obleci ;)

  • 3. Data: 2012-04-26 06:38:44
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Moze to http://ideabank.pl/konto_firma_to_ja

    Moze... Jest jakies demo systemu? Nie widze na www???

  • 4. Data: 2012-05-04 16:35:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-25 20:13, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Moze to http://ideabank.pl/konto_firma_to_ja

    Tutaj znalazłem tabelkę z porównaniem rachunków dla firm -
    <http://www.se.pl/twoje-pieniadze/poradnik-se/rankin
    g-kont-dla-firm_221555.html>
    Chyba na razie nic aktualniejszego z porównań nie ma, ale może się mylę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/