  • 1. Data: 2004-06-12 11:38:42
    Temat: Bank na Allegro ;-)
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    Śmiechu warte:

    Gość ma 33 komentarze z czego K/S: 29/4 i myśli że może się bawić w bank...
    Tylko czekać aż kogoś naiwnego oszuka...

    --
    Flash

    Zarabiaj w Internecie:
    www.hajc.com.prv.pl

  • 2. Data: 2004-06-12 13:54:21
    Temat: Re: Bank na Allegro ;-)
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Śmiechu warte:

    Pewnie odsetki wypłaca banknotami jakie są na zdjęciu ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2004-06-13 11:03:50
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm> wrote in message
    > Śmiechu warte:

    > Gość ma 33 komentarze z czego K/S: 29/4 i myśli że może się bawić w
    bank...
    > Tylko czekać aż kogoś naiwnego oszuka...

    To nie jest śmiechu warte tylko przestępstwo. Ja już zgłosiłem to do
    Allegro. Ciekawe czy coś zrobią.

    pzdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-06-13 11:36:29
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Ja zglosilem to wczoraj i jeszcze nie usuneli

    Leszek

  • 5. Data: 2004-06-13 11:39:37
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    KK <krzykowal@_______wyt__nij_____poczta.gazeta.pl> wrote:

    > To nie jest śmiechu warte tylko przestępstwo. Ja już zgłosiłem to do
    > Allegro. Ciekawe czy coś zrobią.

    Podstawa prawna?

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 6. Data: 2004-06-13 11:54:22
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja zglosilem to wczoraj i jeszcze nie usuneli

    No to nie byles sam wczoraj - tez to zglosilem ale poki co dalej mozna
    "zarabiac" w tym "banku"

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-06-13 12:08:17
    Od: grizz <g...@w...poczta.onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2004 15:54:21 +0200, Andriej Uljanow
    <a...@p...fm> napisał:

    > Użytkownik "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm> napisał w
    > wiadomości
    >>
    > Pewnie odsetki wypłaca banknotami jakie są na zdjęciu ;)

    nie, raczej nie wtedy dałby nie 15% a 1500% ;-)

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 8. Data: 2004-06-13 12:20:04
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message
    cal...

    > Podstawa prawna?

    A samemu to się nie chce? ;) Podstawy bankowości kolego:

    Prawo Bankowe

    Art. 5. 1. Czynnościami bankowymi są:

    1) przyjmowanie wkładów pieniężnych płatnych na żądanie lub z nadejściem
    oznaczonego terminu oraz prowadzenie rachunków tych wkładów,

    2) prowadzenie innych rachunków bankowych,

    3) udzielanie kredytów,

    4) udzielanie gwarancji bankowych,

    5) emitowanie bankowych papierów wartościowych,

    6) przeprowadzanie bankowych rozliczeń pieniężnych,

    7) wykonywanie innych czynności przewidzianych wyłącznie dla banku w
    odrębnych ustawach.

    2. Czynnościami bankowymi są również następujące czynności, o ile są one
    wykonywane przez banki:

    1) udzielanie pożyczek pieniężnych,

    2) operacje czekowe i wekslowe,

    3) wydawanie kart płatniczych oraz wykonywanie operacji przy ich użyciu,

    4) terminowe operacje finansowe,

    5) nabywanie i zbywanie wierzytelności pieniężnych,

    6) przechowywanie przedmiotów i papierów wartościowych oraz udostępnianie
    skrytek sejfowych,

    7) wykonywanie czynności obrotu dewizowego,

    8) udzielanie poręczeń,

    9) wykonywanie czynności zleconych, związanych z emisją papierów
    wartościowych.

    3. Czynności, o których mowa w ust. 2 pkt 3, wykonywane przez inne podmioty
    na zlecenie banków traktowane są jak czynności bankowe.

    4. Działalność gospodarcza, której przedmiotem są czynności, o których mowa
    w ust. 1, może być wykonywana wyłącznie przez banki, z zastrzeżeniem art.
    67, przy zachowaniu przepisów ustawy, w granicach określonych przez statut
    banku.

    pzdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2004-06-13 12:44:34
    Od: Miernik <m...@c...pl>

> [...]
    >
    > 1) przyjmowanie wkładów pieniężnych płatnych na żądanie lub z nadejściem
    > oznaczonego terminu oraz prowadzenie rachunków tych wkładów,

    No to tylko to podpada, ale w takim razie jak działają SKOKi?
    One nie są bankami a to robią.

  • 10. Data: 2004-06-13 15:11:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:
    > No to tylko to podpada, ale w takim razie jak działają SKOKi?
    > One nie są bankami a to robią.

    USTAWA
    z dnia 14 grudnia 1995 r.
    o spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych
    (Dz. U. z 1996 r. Nr 1, poz. 2)

    Art. 3. 1. Celem kas jest gromadzenie środków pieniężnych wyłącznie swoich
    członków, udzielanie im pożyczek i kredytów, przeprowadzanie na ich zlecenie
    rozliczeń finansowych oraz pośredniczenie przy zawieraniu umów ubezpieczenia
    na zasadach określonych w ustawie z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności
    ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344, z 1993 r. Nr 5, poz. 21 i Nr 44,
    poz. 201, z 1994 r. Nr 4, poz. 17 i Nr 121, poz. 591 oraz z 1995 r. Nr 96,
    poz. 478 i Nr 118, poz. 574).

    2. Kasy prowadzą działalność niezarobkową.

    http://www.PRnews.pl