  • 51. Data: 2004-06-14 18:07:37
    Temat: Re: Bank na Allegro ;-)
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KK wrote:
    > Czyli co dalej? Wg Was nic prostszego tylko założyć bank i nikt nam nic nie
    > może zrobić? ;)

    To jeszcze opisz co ten bank miałby robić i zastanów się czy pasuje to
    do wspominanego kilka razy art.171 ust.1 prawa bankowego.

    KG

  • 52. Data: 2004-06-14 21:11:47
    Od: g...@p...onet.pl

    > BTW - tak, od 31. maja jestem prawnikiem :)

    jasny gwint, no to po chlopie. a tak milo sie Ciebie czytalo... niestety juz
    wkrotce zaczniesz pisac belkotem niezrozumialym dla normalnego czlowieka
    (czytaj: nie prawnika) ;)))

    G.

    PS. rozumiem, ze dopiero po magisterium? czy masz odpowiednie plecy na aplikacje? :)

  • 53. Data: 2004-06-14 23:29:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cakhsf$761$1@dsl.dronet.gliwice.pl...

> [...]
    >
    > " 4. Działalność gospodarcza, której przedmiotem są czynności, o których
    > mowa
    > w ust. 1, może być wykonywana wyłącznie przez banki, z zastrzeżeniem art.
    > 67, przy zachowaniu przepisów ustawy, w granicach określonych przez statut
    > banku."
    >
    > To NIE określa wg Ciebie wprost, że wyłącznie banki mogą wykonywać
    > czynności, o których mowa w ust. 1? Zauważ, że co do ustępu 2 i 3 już nie
    ma
    > takiego zastrzeżenia. A przyjmowanie wkładów jest jasno określone w ust.
    1.

    Heh, to, że coś jest zastrzeżone dla kogoś, nie oznacza od razu, że robienie
    tego czegoś jest przestępstwem.

    > No to długa droga przed Tobą jeszcze ;)))

    Na szczęście zdaję sobie z tego doskonale sprawę :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 54. Data: 2004-06-14 23:30:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > jasny gwint, no to po chlopie. a tak milo sie Ciebie czytalo... niestety
    juz
    > wkrotce zaczniesz pisac belkotem niezrozumialym dla normalnego czlowieka
    > (czytaj: nie prawnika) ;)))

    Jeśli dotąd mnie ktoś rozumiał, to specjalnie gorzej nie powinno być :)

    > G.
    >
    > PS. rozumiem, ze dopiero po magisterium? czy masz odpowiednie plecy na
    aplikacje? :)

    Nie, ale przyjmują ponoć blisko 100 osób w tym roku na sądową, więc liczę,
    że nawet we Wrocławiu nie będzie tylu wstawionych :)

  • 55. Data: 2004-06-15 16:37:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tomasz Waszczynski wrote:
    > Nie, ale przyjmują ponoć blisko 100 osób w tym roku na sądową, więc liczę,
    > że nawet we Wrocławiu nie będzie tylu wstawionych :)

    bez przesady :)

    KG

  • 56. Data: 2004-06-16 08:58:30
    Temat: Krucjata przeciw systemowi argentyńskiemu
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1163365

  • 57. Data: 2004-06-16 13:25:42
    Temat: Re: Krucjata przeciw systemowi argentyńskiemu
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ~WD wrote:

    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1163365

    Na szczęście ostatecznie w rozsądnej formie (choc początki najlepsze nie
    były), tyle czy nasz parlament zdąży...

    KG