  • 1. Data: 2004-06-12 11:20:00
    Temat: bank za granica
    Od: "djmartin" <m...@o...pl>

    Hej mam sklep internetowy i chialbym rowniez sprzedawać towary za granicę.
    i mam pytanko czy znacie jakiś Bank w NIemczech gdzie mogłbym założyć konto
    moze byc typu ROR:
    mial dostep przez internet
    niskie oplaty utrzymania i przelewow
    mozliowsc wysylania pieniadzy do Polski.

    Lub moze istnieje w Polsce taki bank , z ktorego moge wysylac i odbierac
    pieniadze na różne konta w NIemczech?
    Marcin

  • 2. Data: 2004-06-12 15:55:29
    Temat: Re: bank za granica
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam w DB4.
    Dostep przez internet rowniez w jez. angielskim,
    Koszt 7,50 EUR co kwartal
    Przelewy po DE bezplatne

    Ja kase w Polsce wybieram karta.
    Kurs o 1-3 grosze gorszy niz w kantorze i oplata 3,95 EUR za kazda
    tranzakcje

    Zaden polski bank ( lacznie z DB w Polsce) nie pozwoli ci na wysylke kasy po
    Niemczech.
    Dla Niemcow musisz miec bank zalozony w Niemczech.

    Jesli chcesz rowniez sprzedawac dla Szwajcarow , pod tym, linkiem otworzysz
    konto przez Internet:

    https://www.postfinance.ch/FinancePortal/handle/evtM
    ain.do

    Patek