  • 1. Data: 2004-06-12 10:00:53
    Temat: jaki bank?
    Od: "grizz" <g...@p...onet.pl>

    A konkretniej wybrać mBank czy Inteligo??? Wiem, że to wałkowane:-)

    Moje spostrzeżenia:
    1. konto do celów: karta płatnicza(normalne sklepy), sklepy internetowe
    (głównie merlin), wypłata z bankomatów, czasami przelewy
    2. w mBanku muszę brać 2 karty VE i eKartę, ale dostaję 5% rabatu w Merlinie
    :-) w Inteligo mam tylko jedną kartę więc wychodzi (chyba) taniej w
    utrzymaniu
    3. oprocentowanie - nie ma znaczenia to i tak różnica kilku zł miesięcznie
    4. sieć bankomatów - Mbank(460 euronet + 550 WBK, przeważnie w miejscach, w
    których pieniądze są potrzebne) Inteligo (1600 do znalezienia nawet w
    mniejszych miejscowościach)
    5. wpłat do Inteligo mogę dokonywać bez prowizji w oddziałach PKO BP, a jak
    ma to miejsce w MBanku

    to chyba tyle, proszę o komentarz do powyższych spostrzeżeń i o kilka
    własnych :-)

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 2. Data: 2004-06-12 11:25:21
    Temat: Re: jaki bank?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Najlepiej zaloz oba - to nic nie kosztuje, a w praniu wyjdzie ktore
    lepsze, gorsze ewentualnie zawsze mozesz zlikwidowac...

    GP

  • 3. Data: 2004-06-12 12:04:13
    Od: "grizz" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Najlepiej zaloz oba - to nic nie kosztuje, a w praniu wyjdzie ktore
    > lepsze, gorsze ewentualnie zawsze mozesz zlikwidowac...
    >
    > GP

    a wydanie kart ??? też nic nie kosztuje ??

  • 4. Data: 2004-06-12 12:50:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 12 Jun 2004 12:00:53 +0200, w <caek9b$ns0$1@news.onet.pl>, "grizz"
    <g...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > to chyba tyle, proszę o komentarz do powyższych spostrzeżeń i o kilka
    > własnych :-)

    IMHO dla mnie sprawa jest prosta -- jak nie przeszkadzają ci wyższe prowizje w
    Inteligo to nie ma nad czym się zastanawiać. Bierz Inteligo.

    BTW. Konto w mBanku również możesz założyć jako bezpłatny backup lub interfejs
    do bankomatów.

  • 5. Data: 2004-06-12 12:50:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 12 Jun 2004 14:04:13 +0200, w <caero6$q7v$1@news.onet.pl>, "grizz"
    <g...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > a wydanie kart ??? też nic nie kosztuje ??

    W Inteligo 1zł/m-c. No i 5zł/m-c jeżeli nie leży tam 100zł.

  • 6. Data: 2004-06-13 12:24:04
    Od: grizz <g...@w...poczta.onet.pl>

    heh wiem, wiem to była irinia ;-)

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 7. Data: 2004-06-14 08:20:16
    Od: "xt600" <x...@o...pl>

    Użytkownik "grizz" wrote:
    > A konkretniej wybrać mBank czy Inteligo??? Wiem, że to wałkowane:-)

    NIE polecam mBaknu. Ostatnie miesiace to notoryczne awarie. Miniony dlugi
    weekend zamiast wyjechac spedzilem w domu czekajac az w/w bank zdejmie
    blokade z moich pieniedzy ktore zablokowal po nieudanej autoryzacji (9.06
    kolejny pad systemu).
    Do tego maksymalne olewanie klienta, na mLini spuszczają jak gówniarza...
    choć z tym olewaniem klienta ostatnio chyba w każdym banku :(

    tomek.

  • 8. Data: 2004-06-14 12:43:24
    Od: Marcin Jurczuk <s...@U...eu.org>

    xt600 napisał(a):

> [...]
    > Do tego maksymalne olewanie klienta, na mLini spuszczajš jak gówniarza...
    > choć z tym olewaniem klienta ostatnio chyba w każdym banku :(

    Mam konto firmowe i prywatne w VW Banku i na razie obsluga bardzo
    symtpatyczna, i poważne podejście.

    --
    Spock .. Earth

  • 9. Data: 2004-06-14 17:14:26
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj Marcin,

    W Twoim liście z dnia 14 czerwca 2004 (14:43:24) można przeczytać:

    MJ> Mam konto firmowe i prywatne w VW Banku i na razie obsluga bardzo
    MJ> symtpatyczna, i poważne podejście.

    A mnie w VW nie odpowiada, ze najmniejsza kwota jaką mogę wypłacić w
    bankomacie bez prowizji to 400 zł. No i brak "onlinowości". W Inteligo
    czy mBanku wypłacasz kasę/płacisz w sklepie i od razu ma to
    odzwierciedlenie w stanie konta, niestety brakuje tego w VW. No ale
    dosyć narzekania, bo przecież sam posiadam w nim konto, które służy
    jednak do innych celów.

    --
    Pozdrowienia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 10. Data: 2004-06-15 07:26:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A mnie w VW nie odpowiada, ze najmniejsza kwota jaką mogę wypłacić w
    > bankomacie bez prowizji to 400 zł.

    No ale ta prowizja jakaś okromna nie jest. 1,5 zł niezależnie od wysokości
    wypłaty.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,